Hoihoi, ik heb sinds een maandje de xbox, en ik denk eraan om Halo nog te gaan kopen, is het nog de moeite waard? of zou ik nu beter een ander spel zoals Unreal tournament of Splinter Cell kunnen kopen? want Halo is nu natuurlijk wel een tijdje oud...
Hij is zeker nog de moeite waard. Ik heb de Xbox vanaf april en er toen in eerste instantie geen Halo bij gekocht. Heb hem toen gekregen door middel van mijn reward pack en het is een van de beste games die ik ooit gespeeld heb. Vooral de multiplayer is super en de gameplay is gewoon zo anders, zo makkelijk, niet te omschrijven gewoon. Tip: kopen!
Als je deze vraag aan een gemiddelde Xboxfan zou stellen zou die waarschijnlijk antwoorden: "Koop Splinter Cell en Halo gewoon beiden, het zijn 2 van de beste games ooit, op welk platform dan ook!"
Koop hem, want je hebt er erg lang plezier aan, en als je hem uiteindelijk hebt uitgespeeld kan je altijd nog de warthog jump vaak doen en multiplayer is erg leuk en verslavend
ja ik denk dat veel mensen die nu een Xbox kopen met deze vraag zitten..... maar ik denk dat ik het maar ga doen ja, ik lees al maaaaanden lovende berichten, ook nu weer, dus ik ga er maar voor!... bedankt voor de reacties allemaal, jullie hebben me overtuigt, ik ga hem zo halen.
Niet twijfelen... kopen die hap Halo is nog steeds 1 van de beste (xbox) games.... mzzl Munch and Abe
Als je eerst Halo koopt dan heb je niet alleen plezier in je eentje maar kan je ook met vrienden spelen en dat is erg gaaf. Ik denk dat Splinter Cell echt zo'n typisch spel is voor in je eentje. Ik zou denk ik eerder Halo kopen omdat je er dan misschien iets meer aan hebt, maarja Splinter Cell is natuurlijk ook een toppertje alleen je hebt dus minder opties lijkt mij. Kijk maar...
Super!! ik kan nu echt niet meer wachten hahaha, ik moet tot 17:00 uur werken, en dan ren ik meteen naar de winkel!!!!! nogmaals bedankt allemaal.
Mja... Ik laat me vriendin ze wel meenemen voor een weekend. Kan ik ze uitgebreid testen Mooi makkelijk, en geen gekloot met inruilen.
Ik heb hem van de week weer eens gespeeld en kreeg hetzelfde gevoel als iets meer dan een jaar geleden toen ik Halo voor het eerst speelde : Heerlijk.
Ik vind ook nog dat Halo de moeite waard is. Het is een heel ander spel als Splinter Cell en Unreal is toch vrij veel schieten Bij halo is er toch wel iets meer tacktiek nodig.
Na het spelen van TS2 leek Halo wel een soort doom, zo laag als dieframerate lag. Ik speelde vandaag echter weer een potje, nadat ik intensief bezig was geweest met Morrowind, Blinx en Splinter Cell, en ik merkte er helemaal niets meer van. Het spel is en blijft meesterlijk. Het ligt gewoon aan TS2 ! Kopen!!!
TS2 lijkt in vergelijking met Halo op Doom imho.. die game is echt niks voor mij. Geef mij maar de realisitsche master chief en geen cartooneske aapjes
Ik bedoelde qua framerate/vloeiend spelen. Duh. Dat cartoony werkt mij een beetje op mijn zenuwen. Halo ROCKS!!!