[XOne] Halo ODST disconnected

Discussie in 'Games' gestart door peer075, 27 okt 2009.

1. peer075

peer075 Guest

Hallo mensen,

Ik zal toch niet de enige persoon zijn die bij Halo ODST op willekeurige momenten disconnected wordt?

Als ik ODST aan het spelen ben via Live, dan word zonder reden mijn verbinding met xbox live vebroken. Dit probleem heb ik ook met de Mythic multiplayer disc.

Ik heb alle poorten geforward zoals op xbox.com staat en mijn NAT type is open. Ik gebruik een sitecom router, met ziggo internet.

Dit probleem heb ik alleen met ODST, ongeacht met wie ik speel. Met de gewone Halo 3 en alles andere games geen problemen.

Met testen van de verbinding in het dashboard is alles goed en ik ben niet gebanned.

Groeten,

Dr Evil 360NL

Laatst bewerkt door een moderator: 27 okt 2009
  2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    En dit probleem doet zich alleen voor bij ODST?

3. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben gister tijdens het spelen van operation flashpoint eruit geknald en kan sindsdien niet meer op xboxlive komen.
    Als ik een test doe dan geeft hij aan dat hij op de xboxlive verbinding strandt.
    Ik ga ervan uit dat het een probleem is met de servers en dat het vanavond wel weer werkt.

4. run n attack

run n attack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb gisteren 4 5 games online gespeeldt helemaal niks deed het gewoon mischien gebanned?

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.117
    Als je gebanned bent kan je toch helemaal niet meer op Live?

6. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt mij dat je een melding hoort te krijgen als je gebanned bent.
    Tevens is er bij mij geen rede om te bannen.

Laatst bewerkt: 27 okt 2009
  7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Als je gebanned word hoor je helemaal niet meer online te kunnen.
    Ik denk dat er wat kleine probleempjes/storingen zijn bij Xbox Live, ik had het namelijk ook toen ik Batman: Arkham Asylum aan het spelen was.

8. run n attack

run n attack Active Member

Leuk Bevonden:
    0

9. peer075

peer075 Guest

Het gaat hier niet over bannen! Het gaat over Halo ODST die zonder reden de verbinding verbreekt. Ja, alleen bij Halo ODST.

10. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Klinkt me een aannemelijke uitleg voor het probleem dat jij ondervindt. Zeker als je verbinding geen andere problemen geeft en je het enkel bij Halo ODST hebt.

Deel Deze Pagina