Halo of Timesplitters 2 ????

Discussie in 'Algemeen' gestart door SimonBakker, 24 okt 2002.

1. SimonBakker

SimonBakker De Magier

Leuk Bevonden:
    0
    Welk spel is nou eigenlijk beter? Mijn voorkeur gaat toch eigenlijk wel uit naar Halo.

2. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Halo.

3. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
  4. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    kweet nie...

Vind ze allebij wel heel goed...
    Hoewel timesplitters wel langer meegaat dan halo..

5. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Niets, maar dan ook niets is beter dan Halo.

Niet dat Time Splitter niet mooi is hoor;)

Laatst bewerkt: 24 okt 2002
  6. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Halo, ik heb timesplitters 2 weer omgeruild voor deathrow want kon niet wennen aan de aim mode die vind ik mega sucky sucky.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Halo ... TS2 blijft een port ... maar toch ... eigenlijk moet je ze niet vergelijken ... de grote vraag is straks .... UC of HALO (dan wint UC voor MP) .... maar voor de rest is HALO de grote winnaar ... Ik denk dat FABLE straks de eerste kandidaat is om HALO te verslaan ;)

8. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk Splinter Cell :9

9. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    je moet geen shooters gaan vergelijken met stealth games. Ik denk inderdaad dat je halo alleen met uc kan vergelijken (in the near future) omdat deze allebei xbox only zijn en mega graphics hebben. Maar ik denk dat Halo toch de winnaar wordt (ook in mp) want geef toe wat is leuker een beetje opgefokt rond rennen en schieten op alles wat je ziet, of met zn 3 en in een warthog over het landschap racen van Sidewinder of bloodgulch.

Geef mij dan dat laatste maar. En ik vind dat teamball zooi van unreal niet echt leuk.

10. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Hoezo is ts2 een port??

hij kwam tegelijk op de xbox en ps2 uit hoor..
    Hijs gewoon voor bijde consoles gemaakt..

En ik vind het eigenlijk best tries dat iedereen alle shooters met halo vergelijkt.. netalsof halo die ultieme shooter is??

Halo is een zeer goede game, maar zeker niet de beste..
    IK verkies TI2 toch boven halo, omdat je met halo alleen maar single player en multieplayer hebt, en dat was het..

Met ti2 heeft alle modes die halo ook heeft plus nog veel meer (veel meer wapens,bots, challange mode, arcade missies en veel meer multieplayer modes, meer characters)

IK weet dat niemand mij gelijk zal geven maar ja.. boeie..:+

Laatst bewerkt: 24 okt 2002
  11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Alsdeze voor beide consoles is ontworpen .. is hij niet het optimaalst ontworpen ;0) ... Halo was ontworpen voor de xbox

12. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Fardo bedoelt dat TS2 niet speciaal voor Xbox gemaakt is. Ze hebben bij het ontwikkelen rekening gehouden met de beperkingen van de minst krachtige console. De PS2 dus. Als ie only for Xbox was hadden ze hem iig grafisch een stuk mooier kunnen maken. En ze hadden meer gebruik kunnen maken van de harddisk. Bijvoorbeeld voor de mapmaker. Ik vind Halo zeker in singleplayer een stuk beter dan TS2 en grafisch ook beter maar de multiplayer van TS2 vinnik weer beter dan die van Halo. Vanwege alle verschillende speelmodi, de mapmaker en de bots.

edit: ah, hij was me voor.

13. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    ja, maar het is zeker geen port..

14. quintus

quintus achter je!

Leuk Bevonden:
    0
    ts2 is grafisch geupgrade voor xbox en ziet er over het algemeen prima uit... maar gelukkig gaat het om de gameplay. en die's vet.

koop timesplitters 2 en haal halo ergens 2de-hands. zie x-bazar ;) ik ben bang dat je ze allebei moet hebben namelijk. maar halo zeker.

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Lacht jeb het is namelijk appels met peren vergelijken ... levels maken is ook tof

16. the Dude

the Dude Guest

17. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    kheb alleen halo, maar valt toch wel beetje tegen....weinig uur plezier aan gehad terwijl ik hem toch bijna 5x heb uitgespeeld.....

18. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wel :+

19. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht dat een port (of poort zoals ik altijd zeg..) juist een spel was die voor meerdere platformen tegelijk wordt gemaakt is... Heb ik op tv gehoord... Ook kan een spel van een bepaald platform naar een andere gepoort worden. Dus als dit klopt is TS2 een port, hij is immers voor meerdere platformen tegelijk gemaakt...Toch?:{

20. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    hey ruben III,
    heb je nog broers ofzow die ook spelen
    probeer dan eens ctf ofzow, kheb Halo al sinds 28-06(4 maanden) en de laatste week wordt het en beetje saai maar toen probeerden we eebs ctf, vette fun!

Deel Deze Pagina