Halo: onbereikbare plaatsen

Discussie in 'Algemeen' gestart door 100%Jean, 11 mei 2002.

1. 100%Jean

100%Jean Guest

Ik heb een aantal filmpjes gezien van Halo , waar je mannetjes en warthogs ziet boven op plaatsen waar je anders nooit zou komen (bv. de heuvels in silent c.) Ik heb wel filmpjes en uitleg gezien maar begrijp er de ballen van.

Iemand beweerde dat je in co-op de ene moet laten bukken en dan erop gaan staan met de andere, en dan een granaat op zijn putter gooien, maar dit lukt me voor geen meter. En dan die warthogs!?!?

Sorry als deze vraag al eerder beantwoord is maar ik kon 'm echt niet vinden!]:-

2. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wil ik ook wel eens weten. Ik had ook gelezen dat je moest meeliften met een vliegtuig, maar als je er in blijft zitten stijft ie niet op:confused: ?

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je moet op zn neus springen ofzo

4. 100%Jean

100%Jean Guest

5. X-Doos

X-Doos Alien Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 11 mei 2002
  6. 100%Jean

100%Jean Guest

Thanx! ik ga eens ff kijken of ik eruit wijs kom!:9

7. X-Doos

X-Doos Alien Killer

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er zelf ook een stuk wijzer mee geworden :) vooral van deze: http://yuan.ecom.cmu.edu/utfoo/

8. Flood

Flood Guest

ja je moet op een steen springen en dan op het vliegtuig....maar ik kom al bijna nooit op die klere steen..

9. Flood

Flood Guest

uh dat plaatje van dat internet adres...wat is dat ding boven die warthog???

10. 100%Jean

100%Jean Guest

Volgens mij is dat in de cockpit van de pelican, en dat ding boven de warthog is volgens mij het raam van de cockpit, ik vraag me af hoe hij dat voor mekaar heeft gekregen!

op http://halo.bungie.org/tipsntricks/tricks.html staan meerdere dingen waar ik geen hol van begrijp

Laatst bewerkt door een moderator: 12 mei 2002
  11. X-Doos

X-Doos Alien Killer

Leuk Bevonden:
    0
    mij is het al een aantal keren gelukt, gewoon een aantal achter elkaar proberen.....

Deel Deze Pagina