hallo mijn 360 zegt steeds wanneer ik halo online wil spelen you need update 1.2 ofzo. nu vraag hij ook weer bij original xbox spellen daarvor waar kan ik de update halen. wie kan mij helpen want ik zou heel graag halo 2 online spelen 2 the ones who help
als je die message krijgt krijg je te zien van: do you want to update now? of zoiets dergelijks, dan moet hij dat vanzelf beginnen te doen als je ok drukt... dacht ik
Ik dacht het niet alleen, ik weet het zelfs zeker. Als de update niet wordt ge-installeerd kan dat eigenlijk maar aan 3 dingen liggen: - je bent niet met internet verbonden (multiplayer wordt wel wat lastig) - je kiest niet voor OK maar voor CANCEL (dan krijg je dus geen update) - je 360 is overgenomen door aliens (je hebt Halo 2 niet nodig, go get'm)
@ threadstarter: lijkt me dat je niet met L!VE verbonden bent, en daar kun je nu juist die updates halen.
ik heb nu bijna xboxlive op de 360 en wil graag de halo 2 voor de xbox kopenvoor 30euro.. verstandig volgens jullie?
Je kan de hele pack ''halo/halo 2 en Halo 2 MP pack'' voor 54,99 krijgen bij de FRS. Dus 2de hands van internet moet je hem wel voor 20 euro kunnen krijgen denk ik. Probeer is Ebay/Marktplaats/XBW ruil en verkoop thread
eej ik heb hetzelfde... ik had geen xbox en nu heb ik een 360, is halo nog de moeite waard als je ook halo 2 heb? mij lijkt het dat je dan alleen maar halo 2 doet. en Halo 2 MultiPlayer, betekend dat dat je met alleen halo 2 niet online kunt? alvast bedankt
of je de hele tijd halo 2 blijft spelen? nee, want halo 1 is gewoon vele malen beter zowel campaign als multiplayer
help me ff ik heb een 360 maaar gaat halo daar ook mee online ik krijg you have an inportant message's from ......... en die zie ik nergenst
kun je dan niet je friends list oproepen door op Y te drukken en dan kijken van wie je dat bericht hebt gehad?
Ik wilde net ook voor het eerst Halo 2 proberen op de 360. Deed het spel erin, moest eerst iets downloaden voordat ik verder kon. Ik druk op "JA" om naar de download te gaan. Daarna kreeg ik een melding dat er iets fout gegaan is. Dan staat er zoiets in de trend van: controleer of je harde schijf niet vol is. Nou, die is zeker niet vol. Toen werd ik weer terug gestuurd naar mn 360 menu. Weet iemand soms wat ik moet doen om die update binnen te krijgen???