Bij gamespy beweren ze dat een engelstalige Halo niet via internet met een Duitse of een franse Halo kan samenwerken. Lekker handig zou dat zijn! Maarja, die duitsers en fransen zijn toch altijd een apart volkje geweest.. Vreemd dat frans en duits dan wel samengaan, dat lijkt ook zo lekker veel op elkaar!! Maarja, terug naar mijn vraag, klopt dit, en zo ja waarom?????
ja dit klopt, Bungie/microsoft hebben voor europa geloof ik 3 verschillende versies gemaakt: Engelstalig, Franstalig, en duitstalig en die kunnen samen niet online, waarom weet ik niet precies, kdenk dat de halo gewoon niet de andere versies ziet als halo... haha, ik weet t niet, maar t kan gewoon niet... echt stom is dit ook niet want Bungie heeft halo ook niet gebouwd om tegen anderen via internet te kunnen spelen dus wees blij dat t gewoon kan, we kunnen dr verder ook nix aan doen, wees alleen blij dat je geen duitser of fransoos bent want dan was de community wel heel beperkt denkik, wij hebben nog de engelsen scandinaviers spanjaarden enz....
Eigenlijk wel vreemd, dat zelfs in het deel van de software waar de overdracht van game-data geregeld wordt, er per taal iets veranderd wordt. Een goed geprogrammeerd stukje software zorgt er toch voor dat de uitwisseling van game-data in de multiplayer mode niet taalafhankelijk is? Misschien doen ze het wel om die duitsers en fransen te pesten. Zo van, als jij te dom bent om engels te leren, dan mag je ook niet met hun gamen!
yahoe...gib mir mehr zu shiesen yahoe...je ne pas type francais slecht in vreemde talen maar lijkt me belachelijk om het in het frans of duits te horen....net of je naar een film met nasynchronisatie zit te luisteren ]:-