Dat vind ik nou echt k*t . Een van de redenen om een x-box te kopen was vanwege HALO en nu komt het dus gewoon op de pc uit. Maar aangezien Bungie er niet aan mee werkt heb ik de hoop nog steeds dat het niet zo leuk en mooi wordt als op de x-box. Wie is het met mij eens dat HALO eigenlijk niet op de PC zou moeten uitkomen en wie is het er niet mee eens???????
--> overige games/consoles/pc Halo voor de pc komt net uit voordat Halo 2 op de xbox komt. Dat betekend dat er dus heeeel veel tijd tussen de release van Halo op de xbox zit en de release op de pc. *ziet het probleem dus niet.
Halo hoort bij de x-box niet op de PC (ONLY X-BOX). Straks gaan alle spellen van de x-box naar de pc. Waarom zou je dan nog een x-box kopen (aangezien de meeste mensen thuis een pc hebben). Ze moeten gewoon niet beginnen om x-box spellen voor de pc te maken.
ik ben meestal tege porten maar ja ik heb ook maar 1 console (zoals de meeste hier vermoed ik) en soms komt porten ook in je voordeel uit, anders had ik nooit time splitters 2 kunnen ervaren *huivert*
Halo was al voor de PC al zo'n anderhalf jaar in ontwikkeling toen bekend werd dat Bungie overgenomen werd door MS ( na het afketsen van de deal met Nintendo back in 2000 ). Sindsdien heeft de Xbox versie voorrang gekregen.
Het is alleen maar een voordeel ... de xbox word gezien als een State of the Art console ...er zijn maar weinig (geen) games geweest welke geport zijn van een console naar een pc... Dit is de kracht van de xbox ...
ik heb halo op xbox en dit vind ik goed nieuws, waarom? omdat ik vind dat dit soort spellen beter op pc gespeeld kunnen worden. xbox vind ik super voor alle genres behalve strategisch en 3d shooters, dat zijn wat dat betreft pc spellen
Boeie zeg... Op de PC... Als het op de PS2 of NGC was.. Dan was ik PC maakt me niet uit... Zou die standaard al op komen... Toen werd het Xbox.. Nu is het beide..