Halo op GBA???

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door X-Booster, 25 jun 2002.

1. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox In Your Pocket

PC to console ports are common, console to PC ports are common, but console to handheld ports are almost unheard of. This morning, THQ and Microsoft Game Studios’ announced that they’ve signed an exclusive worldwide publishing agreement that will allow THQ to publish several Xbox and PC titles from Microsoft on Game Boy Advance. So far, the agreement includes Oddworld: Munch’s Oddysee and Monster Truck Madness 2.0 but it was said that the two companies will be looking for more Xbox/PC franchises to bring over to Game Boy Advance.
    Will this eventually lead to something along the lines of “Halo Advance”? Only time will tell.

ff snel van planetxbox gehaald!!! :D
    ik schrok me dood :eek:

Laatst bewerkt: 25 jun 2002
  2. d0t

d0t Xbox play0r

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Omdat GBA van nintendo is.
    greetz

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Die quote lijkt me een persbericht.

Halo is van Bungie, MS geeft Halo uit. Halo komt dus niet op de GBA..

4. Bliss123

Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

Leuk Bevonden:
    0
    Hey! Het is geen 1 april!!
    :confused:

Sorry hoor maar hier geloof ik geen ene zak van! Hoe de hell krijg je oddworld op een gba!???
    T is wel gaaf maar ik denk dat het nog wel een jaar of 10 duurt voordat handhelds de power van een xbox kunne evenaren
    (mocht dat ooit gebeuren)

K heb het echter net wel gelezen en het is wel weer een betrouwbare bron...?

Misschien omdat gba geen concurrentie is voor MS?
    (want dat zijn alleen de gamecube en de ps2)

Mocht het zo zijn verwacht dan een 2d munch en een ecks vs sever achtige Halo (zonder ai???)

:confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
    Dit schetst mijn verbazing!

5. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    oddworld wordt toch ook uitgegeven door MS? en die komt er dan zogezegd wel op... :'-(

Laatst bewerkt: 25 jun 2002
  6. X-Player

X-Player Jay S NL

Leuk Bevonden:
    0
    lolz..

mja.. ff over dit er is gezegt dat er een soort "X-boy" zou komen mine X-box die je op X-box zelf aan zou kunnen sluiten zodat je dan X-boy games zou spelen dit stond in e Xbm geloof ik (X-Box Magazine €4,50 bij bruna e.d)lijkt me wel lachu een X-boy krijg je niet pokemon maar Halomon gold and silver :+ :+ :9 8) :p

7. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat van die X-boy is nog niet zeker he

maar hier bedoelen ze echt de GameBoy Advanced van Nintendo!!! daar komen MS-spellen op, ik Vin het eigelijk wel spijtig dat MS dat doet :'-(
    (ik wil het eigelijk ni gelove, maar ja... planetxbox zal nu wel zen bronnen hebben zeker?)

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Oddworld was ook een platform spel, en dus makkelijk op de GBA te toveren.

Halo is HET spel van MS / Xbox, waarom zou je die naar andere platforms brengen.

Die Xboy is alleen een leuk idee, en dan niet eens van Microsoft af..

9. eduard

eduard No Comment Necessary

Leuk Bevonden:
    0
    't Lijkt me eigenlijk heel onwaarschijnlijk dat dit gebeurd, maar eigenlijk: waarom ook niet?

Halo = $.

De GBA is geen concurrent voor MS, omdat MS (nog) geen handheld op de markt heeft.
    Daarnaast kan MS ontzettend veel verdienen aan een port van Halo naar de GBA. Dus er is eigenlijk niks tegen in te brengen, zolang Halo bijv. niet op een console uitgebracht wordt.

Okay, het zou wel een port zijn naar een bedrijf dat op console-gebied een concurrent is van MS, maar de GBA staat toch los van de GameCube vs. XBox oorlog?

Toch?

10. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Euh, Halo op de GBA lijkt me dus echt niks aan, dan is de hele sfeer enz. weg.

Een shooter is leuk (Halo) maar als je het grafisch zo ver moet terugbrengen dat er veel dingen verloren gaan (rijden in warthog, tank, ghost enz.) dan gaat er ook veel van de gameplay verloren.

11. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

Hebben jullie weleens een fps shooter gespeeld op de GBA? geloof me: they suck
    Ik heb zelfs Ecks vs. Sever en dat is dan nog wel de betere fps shooter maar 3D werkt gewoon niet echt op de GBA

12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    bullshit waar slaat dit op ben je dom ofzow?
    halo op nintendo ding

13. Bliss123

Leuk Bevonden:
    0
    IGN en nog een hele zooi andere gamesites meldden dat dit iid waar is.
    Wat maakt het uit: gba is een heel ander gebied dan waar xbox zich in bevind.
    Van mij mag het wel want als ms ooit met een handheld op de markt komt dan hebben ze via de gba al vertrouwen gewekt.
    Ga er iig maar vanuit dat ut waar is

14. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    damn, nu hoopte ik dat het niet waar zou zijn, tja...
    nu Halo zie ik nog niet direct op de GBA komen hoor! :)

maar was er op de GC geen functie waar je je GBA erop kon aansluite om zo spellen te spelen? hoe zit het daar dan mee?:confused:

15. Bliss123

Leuk Bevonden:
    0
    Rustig maar, Halo komt niet op die systemen, en al helemaal niet in link met de Gamecube. Anders dan zou dat een van de stomste acties zijn die MS kan bedenken. Nintendo gaat toch ook geen mario voor xbox maken, weet je.
    Het gaat alleen nog maar over een racespel (monster trucks ofzo) en oddworld.

16. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok :+

17. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Die hele GBA slaat nergens op, 32-bit my ass.Bijna alle spellen zijn 2D en die 3D spellen die er zijn zien eruit als Starwing op de (16 bit) SNES.Laat ze maar lekker games ervoor uitbrengen.GTA III komt ook op GBA. Ben benieuwd hoe dat eruit ziet.

18. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    waarschijnlijk als gta 1/2 op de pc. best te doen hoor.

19. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Yep GTA 1 & 2 rulen zeker !!!

Deel Deze Pagina