Halo Op PC??

Discussie in 'Algemeen' gestart door GravityWell, 15 mei 2002.

1. GravityWell

GravityWell 1337 N00b...

Leuk Bevonden:
    0
    Zal Halo op de PC uitkomen?? :confused:

Zoja, word het dan een DvD-Spel??
    Ik heb een XboX en zal 't daarom ook niet kopen maar ben toch wel benieuwd of 't op de PC uit komt...:+

2. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    het komt op de pc, maar wanneer wat en hoe dat weet ik nieh8)

3. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het wel lullig dat op de Xbox spellen staat "Only for Xbox" en dat ze daarbij de PC even niet meerekenen omdat dat geen "console" is.
    Toch denk ik dat het op de Xbox leuker is. Ik heb Soldier of Fortune en Return to Castle Wolfenstein op de PC, maar die waren lang niet zo leuk als Halo op de Xbox. Met een console gamen op je TV heeft toch iets speciaals.

Je zal voor Halo dan wel een vette Geforce 4 moeten hebben...

4. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat pc gamen niks meer heeft lekker vanaf mijn bed gamen is zo veeeel relaxter.

5. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd voor halo zal je dan een hele dikke video kaart moeten hebben wil je dezelfde kwaliteit graphics op de pc krijgen

en het zou goed kunnen dat het spel op dvd is dan want op een cd-rom schijfje krijg je dat spel denk ik niet.
    maar ja aan de andere kant dan weer niet alle mensen hebben een dvd-speler en wel iedereen met een pc heeft een
    cd-rom-speler.

Laatst bewerkt: 15 mei 2002
  6. X-Doos

X-Doos Alien Killer

Leuk Bevonden:
    0
  7. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    toen ik nog geen box had, zat ik ook kei-hard op Halo te hopen
    maar nu ik wel mijn xboxje heb, hoeft het voor mij niet meer :+

is niet waar hoor, gun de pc-gebruikers het zeker toe (wij hadden het toch eerst :cool: )

8. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    idd zoals de mensen hier zeggen,
    als je eenmaal aan de consolegaming bent geraakt, is de spelervaring duidelijk intenser dan bij de PC.

De PC vind ik erg goed lenen voor online spellen, daar is de PC dan weer uitermate geschikt voor. HALO online kan niet op tegen Q3 Rocket Arena op HSF :) (server :) )

9. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij kom zo wie zo op PC ja, alleen wordt hij niet door bungie zelf geport want die heeft het te druk met de opvolger :D

Halo is idd erug vet op console, heb zelf een 70cm breedbeeld tv en het ziet er erug vetjes uit allemaal, beter dan op dat koekblik iig, heeft ook een heel andere sfeer meteen.

Laatst bewerkt: 16 mei 2002

Deel Deze Pagina