als je een halo-pack in australie koopt wat zijn dan de verschillen met een NL xbox en kan je hem dan door iemand laten sturen met een pakket of mag dat niet?
Als je hem door iemand laat sturen heb je een groot probleem want reken maar dat je dan belasting mag gaan dokken. Want zon groot pakket halen ze er echt wel uit bij de douane. En omdat het ook veel weegt mag je veel dokken voor de verzendkosten dus ik denk niet echt dat je goedkoper uit bent.
Dat is toch die halo pack actie voor €227 xbox dvd kit controller en het spel halo Dat is hier €420 waard Al laat je hem door een taxi brengen ben je nog goedkoper uit
australie is ook pal.. dus er is geen verschil.. Maar je moet wel enorm veel import tax betalen...das minder..
Ja, en je hebt zon stoere pack MAAAAAAAR!!!! er is altijd een MAAAAR : Die pack is een soort limited edition, en wordt volgens mij niet eens op internet verkocht..
Vraag of ze een lege doos over hebben, kan je die op laten sturen de meeste hier hebben toch al een xbox,halo en de rest
jaaah jaa ? .. maarja ik zal wel de enige zijn die dit effe niet snapt .. nader inzien .. (mischien denkt hij met die doos dat je een HALO PACK collectible hebt ofzo ) anders zou ik Mac effetjes niet snappen
hoezo niet?.Je hebt volgens mij 3 regio's amerika, europa en japan volgens mij hoort australie gewoon bij europa.
Oh, dat is het! En dan zal Australie ook wel de stroom andersom gepolariseerd hebben want ze hangen immers aan de onderkant van de aarde! Anders gezegd: Of het nou dicht bij Amerika ligt of niet heeft met de regiocodering helemaal niets te maken. Met net zoveel recht kun je dan zeggen dat je op de zon overdag alleen maar Europese DVDs kunt bekijken en 'snachts alleen maar Amerikaanse omdat ze dan dichterbij liggen. Huh uh... Shut up, Butthead! Pejan -------------------- Proud owner of Xbox Advanced, 2 controllers, controller S, 10 games, mc2 stuur, advanced scart, breedbeeld tv, 220 volt verlengsnoer en natuurlijk een blender!
Als je een Australische (PAL) Xbox hebt en je koopt hier zo'n starterspakket dan moet dat neem ik aan gewoon werken. Of er is iets in die "dormant Xboxlive software" in die Aussiebox dat verschilt van die van ons...