Ik heb gehoort dat je met halo PC versie online kunt met de multiplayer?Als dat waar is is dat weer een goede game voor clanbase.com En wie iemand hier een paar goeie fansites van Halo PC versie?
Yup dat kan, is geen gerucht. Je kan dat soort dingen ook zelf (uit) zoeken you know, is niet moeilijk...
Maar ik heb nog geen echte Halo PC Fansites gezien.Plus dat bungie nog eens geen officele site heeft voor Halo PC versie.
De PC versie van Halo wordt gemaakt door Gearbox. Op hun site (http://www.gearboxsoftware.com/projects_halo.html) staat dat de officiele site 'coming soon' is.
Hmmm, dit gaat over de pc versie van halo, en heeft dus niets te maken met het Xbox spel. >> Move -> overige consoles / PC forum
Nou dat helemaal aan de GFX kaart van je computer he.Zelf denk ik dat het allemaal wel meevalt hij komt 27-Jun-2003 in de EU uit
Ja, dat lijkt me logisch. Een computer zit ook niet vast aan vaste specs. Maar ik ben er niet zo kapot van dat Halo op de computer komt, microsoft had hem gewoon kost wat kost op de xbox moeten houden. Als iemand dan halo wil spelen kunnen ze op een xbox spelen. Dan krijg je dalijk ps2-fanboys die beginnen van: Ja, zie je wel dat de xbox niks is, zelfs hun beste spel kun je nu ergens anders krijgen. Want eerlijk is eerlijk, de xbox heeft voorlopig nog altijd een gebrek aan veel goede exclusives. PS2 heeft Final Fantasy en GTA (voorlopig), GC heeft Metroid Prime, en wij hadden Halo. Maar ja, je doet er niks aan. Wat wel sneaky van Microsoft zou zijn is als Halo 2 nu echt exclusive wordt. Dan kan iedereen die Halo PC heeft gekocht alsnog een xbox kopen om Halo 2 ook te kunnen spelen
stel dat ik halo nu al op de pc had, en halo II alleen xbox was zou ik hem alsnog kopen hoor, xbox kost ook nog maar (ja maar ja) 200 euro tering druk ik op stop denk ik hem nog te kunnen editten, sorry
En dat is net goed. Zo schiet de verkoop van xboxxen omhoog, als iedereen met een pc en Halo-pc dit gaat doen om Halo 2 te kunnen spelen.