Dat is toch een flame thower right? Kheb zo'n wapen nog nooit zelf in het spel gezien. Sommige zeggen dat de Flamethower er wel in het spel zit en de andere weer niet ... wat is het nou? of is dat plaatje gewoon fake ....
Er zijn een heleboel wapens uitgelaten, ook door gebrek aan uit. Ik hoop dat die wel terugkomen in Halo 2 Zo zijn er ook bootjes uitgelaten, speren, schilden, bogen etc..
Hoop dat ze er die schilden instoppen, zodat je erachter kan gaan schuilen.. (dan bedoel ik dus dat je de hele tijd een schild met je mee draagt, zoals die vale aliens dat doen...) Defense mode... Dat lijkt me echt gaaf... En nieuwe voertuigen.... Veel heftige nieuwe voertuigen..
Is er trouwens een mogelijkheid om dat voertuig op de achtergrond zelf te besturen? En het mannetje dat er in zit dood te maken zonder dat heel dat ding ontploft?
ik heb ergens een plaatje gezien waar de chief naast zo'n apparaat stond en op het beeld stond: press x to flip wraith maar ik betwijfel of je erin kunt gaan zitten! zal eens gaan zoeken naar dat plaatje! Edit: hier staat een filmpje ervan: http://halo.bungie.org/tipsntricks/display.html?collection=astro.wraithflipping
Ik ben nog altijd op zoek naar de banshee in Silent C. In dit filmpje: http://www.thatweasel.tv/video/2070_Halo.wmv zie je rond 1:30 duidelijk eentje vliegen!
Damnzzz Je hebt gelijk man . Ik zag ook zo'n gozer zichzelf opblazen .... volgens mij had je dat ook niet . Zit er eigenlijk een verschil tussen de US versie en de PAL versie van Halo dan? Echt raar hoor .
dat ding op de achtergrond ken je niet in, het is namelijk helemaal afgesloten en in de praktijk zou je er pas in kunnen als de bestuurder dood is, in dit geval is het ding altijd kapot. een banshee uit de lucht schieten ken volgens mij niet, of je moet geluk hebben dat de piloot eerder doodgaat maar das bij mij nooit zo
EN OF je een banshee uit de lucht neer kan schieten.. 1 goed gemikt schot met de shotgun van dichtbij kan genoeg zijn.. of met pistool op afstand.. ook koekie..
Of zo'n alien grenade eropmikken dan lukt het ook wel...dan is ie wel een beetje beschadigt maar het ventje wat eropzat is erdan af en dood...dus dan heb je een banshee.. Kun je die echte vliegtuigen ook besturen? Die van de convenants dan...dat paars zwarte ding dat hoog in de lucht vliegt en dan attacked..