[Halo] problemen met elites.

Discussie in 'Algemeen' gestart door The FragmaN, 28 aug 2002.

1. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    problemen met elites.

Als je meerdere elites met needlers tegenkomt kan dit handig zijn.:) Als er een schiet komen die needlers achter je aan. Als je nou zo beweegt (door naar links of rechts te lopen) kun je de needlers in een andere elite krijgen.:D Deze zullen schade aanrichten ( de needlesr) tegen de gelukkige elite. Oh ja oefening baart kunst. :cool:

2. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik schiet ze gewoon neer

3. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Mwahahahahahahahah droog!!}:]

Ik ook

4. Flood

Flood Guest

ik schiet ze ook meestal maar gewoon neer. Maar ik zie het ook wel eens gebeuren dat bv een elite per ongeluk een grunt dood schiet...wel geinig eigenlijk

5. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik needler bijna nooit, alleen als er veel bij elkaar staan want als ze ontploffen kunnen er meer doodgaan

6. Flood

Flood Guest

ik heb liever de needler dan de plasma gun (das toch degene die je kan opladen?) want dat vind ik helemaal een klote ding.
    Vooral in multiplayer kan de needler wel eens leuk zijn, vooral tegen mensen die het voor het eerst spelen:
    Ha, je hebt me gemist,
    BAM en dood zijn ze

7. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Hahahahaha!!! :+

8. The FragmaN

Leuk Bevonden:
    0
    neer schieten kan ook maar op legendary en als er dan 3 of 4 bij elkaar staan wordt het al lastiger. Mijn ultieme elite vaporise wapen is hun eigen wapen(plasma rifle:)) Trouwens met raketten werper kom je ook ver.:D

9. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    tegen de covenant zijn de alien weapons het beste vind ik, tegen de flood moet je brute kracht gebruiken (shotgun, granaat). als er een groep bij elkaar staat gooi ik altijd een granaat en schiet heen-en-weer lopend naar de groep (assault rifle :9 ). werkt goed

10. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    ja, zeker als je legendary speelt kan je best niet met je AR aankomen bij een (groep) elite(s) , plasma-rifle, needler, plasmagun,.... or ROCKET:9 , plasmagun vind'k eigl wel handig, 1 v/die combo-kogels en alien is schild kwijt... dan verder met rifle neer-fragge:+

11. The FragmaN

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik heb echt nooit een rifle bij of het moet wel. Want AR is een van de zwakste wapens van het spel.(Behalve als flood het tegen je gebruikt!) Maar inderdaad PR is super relax tegen elites ben ik ook grote voorstander van.:D

12. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    sniper'en is ook wel vet8) :9

13. The FragmaN

Leuk Bevonden:
    0
    Blauwe een, Rode twee kogels als je kan mikken.
    Maar ja een sniper is weer eeen van de 2 wapens die je mee kan nemen.

14. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    mja wel spijtig, en in the pillar of autumn kan je er wel 3 meenemen, maar daar heb je weer geen sniper of shotgun:mad: ... moet je verder met plasmarifle, AR, plasmagun en dat marinier pistooltje... mja... dat is ook niet echt 'a hell of a choice'

15. The FragmaN

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo in the autom 3 wapens nog nooit gehad of geweten.

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jah is n truukje.. Staat vast wel ergens op forum hier

17. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    je zal denken weer zo'n truc van halo die langs geen kanten werkt, maar deze werkt tot mijn verbazing wel, heb'm zelf uitgeprobeerd net als vele anderen. staan genoeg threads over op forum.

18. The FragmaN

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoelen jullie mijn trucje met die needles. :confused:

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee 3 wapens in Pillar of Autumn

20. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Nee, je moet zo snel mogelijk naar captain keyes gaan tot je een checkpoint hebt, dat filmpke begint... dan direct nor die hal waar normaal die 3 aliens staan, als je snel genoeg bent dan zijn die er nog nie, pak een AR, frag een alien neer, neem zijn plasmapistool of rifle, ga trug naar captain keyes, dan krijg je nog het pistool erbij... 3 wapens... als je er niet aan uit kan, zie maar in vorige threads...:)

Deel Deze Pagina