Mensen, ik zit met een probleempje.... Kan iemand mij helpen?? Ik ben met halo bij missie 9 en dan val je uit je ruimteschip en dan moet je weer opgebeamd worden toch? Ik ga in die straal staan maar er gebeurt niets en dat pijltje met afstand hebik goed gevolgt..... , PLz ff hulp ( HALO RULEZ HALO RULEZ HALO RULEZ )
Je bent dus na in het water gevallen te zijn uit het ruimteschip naar het pijltje toegelopen waar de afstand ook bij staat er vandaan en dan zie ik de beam want cortana zegt ook dat ik er naartoe moet gaan en dan wil ik dus opgebeamd worden en ga onder die straal staan op een bergje en er gebeurt niks en ik moet toch opgebeamd worden?
ja dat probeerde ik al Kheb al een 15 lopen kloten daar bij die ring Anderen nog of was dat het antwoord?
je moet gewoon naar het midden lopen en je hoeft niet alles uit te roeien heb ik ook niet gedaan en je moet daar ff blijven staan. Je krijgt te horen hold this position till i make the elevater ofzo. En dan word je vanzelf weer omhog gebeamd maar dan ben je nog niet klaar.
Eeeej mensen, ik liep weer terug naar het paadje waar ik vandaan kwam en toen was er een checkpoint en toen ging ze wat lullen. kliep de ring in slachte een paar ventjes en....tada.... Meteen doorgespeeld en nu is ie Uit! Echt Vet HALO