halo question :story line???

Discussie in 'Algemeen' gestart door StreetWarrior, 10 apr 2002.

1. StreetWarrior

StreetWarrior Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan is iemand mij de storyline van halo vertellen aub ?????
    ik hem da boekske wel ma dar verstaan ek geen reet van van da engels

2. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    losjes vertaalt:

Het jaar is 2552. De Aarde bestaat nog steeds maar door overbevolking moeten we andere planeten koloniseren. Dankzij de mogelijkheid van het reizen met lichtsnelheid hebben we nu ook planeten in andere zonnestelsels gekoloniseerd.
    Maar 32 jaar geleden is het contact het de kolonie “Harvest” verloren. Een groep gevechts schepen die er heen is gestuurd om te kijken wat er is gebeurd, was bijna compleet vernietigd. Alleen 1 zwaar beschadigd schip kon terugkeren. Haar bemanning vertelde over een onstopbaar alien gevecht schip.
    Dit was de het eerst contact met buitenaardse wezens in de geschiedenis van de mensheid. Deze groep aliens die later bekend kwam te staan als de Covenant, verklaarde een “holywar” aan de mensheid. Na een aantal vernietigende nederlagen werden er nieuwe regels gemaakt. Vanaf nu mocht geen één schip de Covenant naar de aarde leiden, Als een schip dreigde te verliezen zouden ze zich niet mogen terug trekken naar de aarde maar zouden ze de Covenant weg moeten leiden naar een verlaten gedeelte in de ruimte. Ook moest een schip zich zelf opblazen zodra het gevaar bestond dat ze werden overgenomen.
    Maar na veel experimenteren was het gelukt om een groep cyborg super soldaten te maken die zeer effectief bleken te zijn tegen de Covenant, maar er waren te weinig cyborgs om de loop van de oorlog nog te beïnvloeden. Daarom kwamen ze met een plan om met behulp van de cyborgs een Covenant war vessel over te nemen en die locatie van hun thuis planeet te achterhalen. Maar 2 dagen voor de missie valt de Covenant de kolonie aan waar de cyborgs worden gemaakt. Er is maar 1 schip dat kan ontsnappen “the Pillar of Autumn” zij maken samen met de laatste cyborg een blinde sprong ver in de ruimte, in de hoop de Covenant weg te lokken van de aarde.

IK weet het, ik heb geen sociaal lever

Laatst bewerkt: 10 apr 2002
  3. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Geen sociale lever?

Ik ook niet, wel een leveN!

Ik vraag me eigenlijk af of die threadstarter dit wel bedoelde want hij had het over dat hij het Engels niet kon horen!:confused:

4. StreetWarrior

StreetWarrior Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jaja ik bedoelde dit zeker ze en die kerel heeft me goe geholpen

5. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    ach, ja, de N en de R zitten ook zo dicht bij elkaar :)

Deel Deze Pagina