1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik begrijp dat je dat vind, maar dat hele K/D gebeuren in games komt de games voor mij alles behalve ten goede.

    Modern Warfare 2:
    99% van degene die dit spelen doen het voor de K/D ratio, typerend was een potje op een grote sneeuw map in de mode waarbij je punten moet veroveren en dat er de eerste 10 minuten niks veroverd werd en niemand een kill maakte. Even later had ik het spel maar verkocht.

    Halo Reach:
    Ondanks dat Halo Reach minder camperig is zal het het campen wel weer aanmoedigen. Dan is er een punt dat moet worden verdedigd en dan zullen sommige mensen maar uit de buurt blijven als ze denken dat ze er toch niet zonder kleerscheuren vandaan komen. Stel je voor dat je wordt gekild? Dat je het team dan in de steek laat boeit niet. Want je kan tegenwoordig beter verliezen met een positief k/d van 15-8 dan winnen en een negatief K-D hebben van 9-12 oid.

    Mensen met een K/D boven de 1.5+ worden gezien als pro en mensen met een K/D onder de 1.0 worden gezien als noobs. Ik verlang om dit soort momenten terug naar UT99, gewoon Red vs Blue in wat voor mode dan ook. En iedereen wilde gewoon dat 't team won, sommige offerden zichzelf meerdere malen op in de Assault mode zodat het team wel won. F*ck dat K/d gebeuren.
     
  2. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    je wordt ook nooit beloond in games als je een winnende factor bent.

    stel jij maakt niet de meeste punten met het plaatsen van de bom, maar je weet wel 50x de vijand ervan te weerhouden om te scoren, krijg je daar ook niks voor.
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik betaal nu 61-62 euro voor de limited bij zavvi dus 120-130 voor een beeldje... nee dank je. :p
    Erg vette statue maar toch een beetje veel. Als je wacht is die vaak weer een stuk goedkoper. Zoals 40 euro voor de night vision ding van MW2.

    @MetalSonic; Ik ga altijd voor het team. Wil toch wel graag een positieve K/D ratio.
    Altijd met BF1943 voor de flags gaan i.p.v. als een gek naar het vliegtuig rennen en proberen kills te maken alvorens je wordt neergeschoten door iemand die wel met een vliegtuig overweg kan.
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2010
  4. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Nja, je K/D ratio is natuurlijk ook wel een beeetje belangrijk voor het team. Als de tegenpartij heel de tijd doodgaat hebben ze het ook moeilijker om de objectives te halen. Maar ik snap je punt verder. Ik heb er ook een hekel aan als mensen totaal niet op de oddball of flags afgaan terwijl dat toch echt de bedoeling is van het spelletje. Ga dan lekker Deathmatch doen ofzo. Eerst had je daar nog de social playlists voor en de Forge modes (wat echt meer voor de pure fun was).

    Benieuwd hoe dat nu uitpakt, want ik merkte in de beta al wel dat vooral in die arena mode veel gelet wordt op die K/D ratio waardoor ik het niet, of minder, leuk vond te spelen. Ben eigenlijk alweer vergeten wat het alternatief van Reach is op de verdeling van social playlists, maar volgens mij is dat de 'gewone' playlist.
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2010
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij de ene game of gamemode help je je team ook al direct door veel te killen. Bij de andere moet je rushen of aanvallen en wordt je geraakt door 3-5 gasten en sommige doen dat niet. Ach ja we zullen zien. Er is altijd Firefight. :cool:
     
  6. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het helemaal met je eens. K/D en dergelijke voegen niets toe aan de online multiplayer en moedigt mensen aan om te campen en/of goedkope tactieken toe te passen om makkelijke kills te krijgen.

    Ik speel bij alle games die ik speel voornamelijk Team Deathmatch en dergelijke, waar de objective kills maken is, dus veel last van mensen die niet voor de objective spelen heb ik niet. Campers en weapon hoggers zijn wel zwaar irritant, though.

    Misschien wel een leuk ideetje, alleen de kills laten zien? Net zoals bij Gears of War (aan je Epic Games avatar te zien ken je deze franchise vast wel :+). Als alleen de kills zichtbaar worden gemaakt stimuleert dit de spelers juist om zo agressief mogelijk te spelen en zoveel mogelijk kills te maken? Het werkt voor mij in ieder geval wel op die manier :+.

    Maarja, mijn ervaring is wel dat deze K/D stathoeren echt in de minderheid zijn. De meeste spelers zijn gewoon gasten die een relaxed avondje willen gamen. Ik denk vooralsnog dat je de game te zwaar afrekent voor deze ene feature :p
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2010
  7. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    MS has struck back at all those who have downloaded and played the leaked version of Halo Reach. Not content with just banning respective consoles, MS is also permanently suspending the the Xbox LIVE tags of any players of the leaked Halo Reach version. A user of a Jtagged 360 has provided a full copy of the text sent out by MS titled 'Notification of Permanent Suspension: Prerelease title play" to Maxconsole, which is viewable inside.

    Here is the e-mail MS is sending out:

     
  8. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    En zo moet dat! Gewoon lekker wachten totdat je de game kunt kopen op een legale manier. Mensen die games downloaden voordat ze in de winkel liggen, vind ik sowieso kansloos. Een paar weekjes wachten en je hebt een volledige game, zonder de kans om geband oid te worden:x
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Inderdaad. Ik snap ook echt niet waarom je een game eerder zou willen spelen...
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb de LE van de game gepre-ordered en kan niet wachten om met deze game aan de slag te gaan. De trailers zien er echt super uit en de game heeft tevens een flinke grafische update gehad tov Halo 3.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hier is wat muziek te beluisteren:

    Zelf nog niet gedaan omdat ik zelfs Armory dingetjes spoilers vind. :p Misschien gewoon in een ander tabblad openzetten en genieten. :9

    En damn wat een ripoff...



    Iemand al iets nieuws gespot op www.rememberreach.com ?
    Als je daar US aanklikt krijg je op een gegeven moment een optie om op Video's te klikken. Er staan er 3 waarvan de 1e voor mij nieuw is. En die is heel kut. (gelukkig is er al gezegd dat de epische ad nog moet komen want dit is tot nu toe helemaal niks.)
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hehehe, die eerste vid doet het al niet meer, Dulle.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [yt]BNoeSQTEeis[/yt]
    Deze wel nog als het goed is.
     
  14. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat betreft de K/D ratio. Vind altijd wel geinig om te zien wat mijn stats zijn voor elke gamemode maar het is inderdaad wel jammer dat veel gamers puur alleen nog naar hun K/D ratio kijken. Maar het beste kan je met Nederlanders spelen die oog hebben om te winnen. Als de game uit is zal er heus wel een lijst zijn met XBW'ers die online willen spelen.
     
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Tnx Dulle.

    Ik speel zelf ook veruit het meest objective games. In Halo 3 deed ik dan wel vaak Big Team, maar dan hoopte ik ook altijd op objective. Ik probeer dan tegenwoordig ook gewoon een positieve k/d te hebben maar ben daar in-game echt niet mee bezig.

    Toen ik Halo 3 net had was ik nogal slecht, maar was ik ook constant echt bezig met die objectives. Mezelf constant opofferen voor zo'n vlag enzo. Maar als jij samen met een vriend de enige bent die zo met een potje bezig is, dan begint dat flink te irriteren. Probeer dus nu maar een beetje een balans te creëren.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Goed werk _0/ Hoe dom moet je ook zijn om online te gaan met een illegale kopie van Reach =(
     
  17. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet echt geld bij elkaar sprokkelen om Halo Reach te kopen , eerst was ik niet nieuwsgierig,dacht van als die 30 euro is koop ik hem wel maar nu kan ik niet wachten
     
  18. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Microsoft has refused to comment on the possibility of it moving the release date of Halo Reach forward - following the game's appearance on BitTorrent sites.

    We reported over the weekend that review code of Halo: Reach has been accessed by hackers.

    The code was then leaked onto Torrent sites - with in-game footage quickly appearing on YouTube. The ending of the game has even been given away by one particularly spoilerific uploader.

    With three weeks until the game's September 14 release, Microsoft is being pressured to act by fans - and, no doubt, by its shareholders.

    Movement of release dates in response to leaks is common in the music industry. Albums from acts such as Eminem, MGMT, Jay-Z and 50 Cent have all been pulled forward due to piracy in recent months.

    However, the practice in uncommon in games - but Reach could change all that.

    When asked if the release date could change as a result of the Torrent activity, an MS spokesperson told CVG:

    "We have nothing further to announce in relation to Halo Reach at this time."

    Rumours abound that Bungie is keen to release the game earlier. It told CVG last week that only two per cent of staff were left working on Reach, which went gold earlier in the month.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hun hele ad campagne zal gericht zijn op de 14e september, in dat opzicht zou ik het vreemd vinden als ze de game vroeger releasen. Hebben ze opeens minder tijd op Reach te hypen.

    Ach, who cares. :+ Kom op met die game.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dan hypen ze toch gewoon lekker door tot 14 september maar laat de mensen die Reach ook zonder extra hype al gaan kopen gewoon lekker de eerste week van september al spelen :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina