1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik zou wel een mooie avatar willen van m'n spartan in Reach, maar dat zal nog even moeten wachten. Tot die tijd zal ik het moeten doen met m'n Hank Moody!

    Ik vind het raar dat er veel mensen haten op de nieuwe live action, omdat er te weinig actie in zou zitten. Het is zoiezo een 'deel' en opbouw naar de live actions met waarschijnlijk meer actie. Ook vind ik het wel vet dat ze eindelijk is de oorlog laten zien vanuit het oog van de burgers, want daar hoorde je voorheen altijd weinig van.

    Het is wel doodzonde dat Reach gelekt is, vooral Microsoft's schuld want dit hadden ze makkelijk kunnen weten & voorkomen. Maar goed, ik neem aan dat dit forum veilig is en dat hier niet de mensen posten die geneigd zijn om te spoilen..
     
  2. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    @ Lord | Meridius,

    Ben het met je eens. Als ik een aantal van mijn vrienden vraag waar het verhaal over ging komen ze vaak met reacties als "ging toch over een oorlog ofzo" of "o, dat weet ik niet meer". :F:
     
  3. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Potverdikkie! Onweerstaanbaar dit spel! _O_
    Toch maar de LE gepre-ordered bij Mediaoffer terwijl waarschijnlijk een of andere winkel hem toch wel eerder gaat verkopen. Weet nu al dat ik spijt ga krijgen. 8)
     
  4. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    NeoN!

    Ik zit echt te twijfelen.. Het is Bungie's laatste Halo game en het standbeeld ziet er echt vet uit en ben ook benieuwd naar het 'dagboek' van Halsey. Aan de andere kant, op een gegeven moment zal het standbeeld stof verzamelen.. En bespaar ik wel genoeg geld om in principe een compleet ander spel van te kopen.

    Trouwens, mensen die nog Halo 3 willen spelen - Voeg maar toe op x ThunderCrasH of Malificarum V (2nd account). :)
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Geloof mij maar, dit is never ever de laatste Halo van hun. Ja dat hebben ze gezegt. Maar er heeft ook een werknemer daar gezegt de ze 'hufters zijn als ze het verhaal van Masterchief niet afmaken. (Als game.)'

    Niet dat dat een reden is om deze te kopen ofzo hoor. O-)
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatste Halo van BUNGIE zelf.
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja, en iemand van Bungie zou zich dan een hufter vinden. 8) En ik geloof er niks van. Masterchief comeback komt er denk ik wel aan door Bungie.
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nou nee.
    Dat dus;
    véél, héél veel marketing, zowel online als offline.
    Er bijna niet omheen kunnen.
    Veel 'herrie' rond het spel zeg maar.

    Denk eens terug aan Halo 3: komplete gekte!
    Dát is hype.

    Zegt verder helemaal niks over of dit spel goed is of niet (ik kijk er zelf érg naar uit) maar qua marketing etc. is dit gewoon normaal voor een game, niets aparts.
     
  9. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Valt me tegen Neo dat je hem al niet eerder gepreorderd had. Mijne stond al ruim een jaar vast bij dimensionplus (Legendary editie pas sinds hij bestelbaar was bij dimplus.)

    Ik heb ook toevallig 2 weken vrij als halo uitkomt. 8) :thumbs:

    Weet ook nog dat we een preview over de beta moesten schrijven voor xbw maar dat ie nooit gepubliceerd was. Nog bedankt voor de code team xbw!!!
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2010
  10. James Pond

    James Pond Guest

    Ik denk dat de masterchief gewoon wel in dit spel zit, maar dat je hem alleen maar ziet in een cutscene ofzo.. weet het niet hoor! Maar dat lijkt me wel vet iniedergeval :D.
     
  11. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF, 2 weken? Ik heb vrienden op XBL die twee daagjes vrijnamen toen MW2 uitkwam, maar 2 weken? 8)
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mensen die vrij nemen voor een spel, dat snap ik echt niet. :eek:
     
  13. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het opzich nog wel voor een dagje o.i.d. , maar 2 weken?

    Begrijp me niet verkeerd, ik doel niet op een 'jij bent levenloos discussie' maar twee weken voor een spel lijkt me misschien, wellicht, eventueel wat veel. 8)
     
  14. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Niet speciaal vrij. Had die al vorig jaar ingepland. Zoals ik zei toevallig :p
    Enige wat veranderd was de eerste week. De eerste week is nu de laatste week geworden. Dus in princiepe is de vakantie een weekje opgeschoven.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2010
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind één dag wel veel. 8) Als je elke avond twee uur een nieuw spel speelt heb je het tegenwoordig op een week uit. Terwijl je die dag ook gewoon geld had kunnen verdienen (tenzij je doorbetaald krijgt).

    Ah, dat is dan wel beter. ;) Omdat je toevallig tussen "aanhalingstekens" had gezet, vermoedde ik dat je gewoon vrij gevraagd had. :+
     
  16. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Zal het ff aanpassen.

    Als ambtenaar zijnde weet je haast nietbwat je ook met je vrije dagen moet doen! Heb er per jaar minimaal 55!!! (Even ter verduidelijking. Ik heb er standaard net als iedereen 24 vakantie dagen. Maar omdat een contract van mij 36 uren telt en ik er 40 werk krijg je compensatie uren en dat zijn exact 24 dagen per jaar. Dus dat is dan 48. En als ik niet alles opmaak mag ik nog 7 dagen meenemen naar het volgend jaar en zo kom je op 55!)
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2010
  17. Pz Truelove

    Pz Truelove Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    of te wel,, super chill zoveel vrije dagen:D!!
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Geloof mij, je vraagt ze bijna nooit allemaal op. 55 vrije dagen betekend gewoon 1 dag in de week vrij! Ik heb het lef niet om voor de 8e keer in 2 maand tijd naar mijn baas toe te stappen en te zeggen 'En nu wil ik Dinsdag vrij en jij bent verplicht om dat toe te staan'.

    Waarom denk je dat die fabrieken etc altijd zo gretig zijn om je vrije dagen te geven in plaats van overuren uit te betalen.

    Echter als je 40 uren gaat werken bij een contract van 36 uur snap ik je ook niet helemaal.
     
  19. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Heel simpel... Vereiste :)
     
  20. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Zullen we het weer over Reach gaan hebben? 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina