1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 6 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Oh ja, dat klopt inderdaad. Best makkelijk eigenlijk! :+

    Vanaf missie 5 wordt ie lastig. De eerste lvl's zijn erg simpel aangezien je ook met een heel team bent.

    Als Legendary ook te makkelijk is kan je nog altijd de skulls aanzetten. Net nog ff co-op gedaan op Legendary en het viel vies tegen wanneer je een flink aantal skulls aanzet. Je krijgt er wel lekker veel punten voor gelukkig.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2010
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Helaas wel! Ik had liever wat pittigere achievements gezien :mad:
     
  3. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Eerste paar missies zitten er nu voor mij ook op en heb ze met veel plezier gespeeld. Het spel ziet er echt fantastisch uit, en ik heb geneens een HD tv:9 De sfeer van de levels zijn gewoon zo mooi, beetje grauw maar toch met genoeg kleur.

    Firefight ook ff snel gespeeld, maar te kort om daar iets over te zeggen. Als het maar minstens net zo goed is als ODST ben ik tevreden.

    Daarna ff 2 potjes online gespeeld, Team Slayer in Zealot en Sniper in een andere map.
    Team Slayer was vet, dikke triple kill terwijl ik dood was door een granaat:9 hehe.
    Sniper was ook vet, stuk rustiger ofcourse maar ging wel lekker. Heb alleen niet het idee dat die holograms echt werken, maar het is zeker leip om ze ergens naar toe te sturen.
     
  4. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Pfffff heb net paar potjes SWAT gehad en wtf het spawnkill gehalte lag echt enorm hoog..
    Echt super irritant.. Zelfde daarna met potje team snipers.. Ben der maar mee gestopt want daar werd ik niet vrolijk van..
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Holograms werken zeker wel! Vanmiddag wou er iemand mijn hologram assasinaten, voordat hij het wist had hij een stuck in z'n nek :cool:
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Het is minstens 100x beter. In ODST ging ik meestal dood door verveling. :F:

    In Reach heb ik genoeg onzin om me eigen mee te vermaken. Vooral de combinatie Sprint+Gravity Hammer is awesome.

    Zijn jullie trouwens al de Golf Club tegengekomen in Reach? Het is eigenlijk gewoon een Gravity Hammer maar dan in de vorm van een Club. Je kan trouwens ook rond karren in een lift autootje :cool:
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Hoe werkt dat eigenlijk, iemand neersteken met een mes online? Gewoon achter de tegenstander staan en de button indrukken waarmee je normaal een klap geeft?
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Het is nog niet zo moeilijk nee, ben zelf bij missie #2 nu. Maar ik ga eerst Reach op Heroic uitspelen, daarna Legendary met een team en daarna in m'n eentje. :cool:
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Jup. *)
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Hehe oké, werd zo vermoord vanmiddag toen ik in de lucht was met mijn jetpack. Kwam de tegenstander met zijn jetpack de lucht in en vermoorde me van achter met zijn mes. :+
     
  11. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Tip: Zorg dat je een Plasma Pistol en een DMR hebt, en schiet met een volgeladen Plasma Pistol de shields van de Elites weg, en pop met de DMR een headshot. Ook op Legendary zijn ze dan gelijk neer.
     
  12. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Uitgespeeld! :eek:

    Ik kon me niet inhouden en ik zou & moest doorgaan, ondanks dat ik me voorgenomen had de campaign niet in één ruk uit te spelen.

    Wat een game zeg, ga nu beetje MP / Firefight den en dan over een tijdje de campaign op legendary.

    Trouwens - Vergeet niet de credits helemaal af te kijken.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Legendary uitgespeeld? Want er zal vast wel een Legendary Ending in zitten. (En ik heb het gevoel dat MC er in voor komt, let op: een gevoel, dit weet ik niet zeker!)
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Impressie Campaign Halo Reach splitscreen co-op

    Gameplay technisch:
    Oldskool Halo, speelt weer heerlijk weg allemaal _O_ , goede sfeer, lekkere combat. Alles is lekker oud en vertrouwd. Net alsof je verder speelt met Halo 3, groot minpunt vind ik wel en dit haat ik toch wel. Waarom krijg je je HP niet terug zoals in Halo 3? waar slaat dit op!

    Graphix (splitscreen)
    Ik kan door matige graphix heen kijken, of ouderwetse. Daarom kan ik ook makkelijk nog SNES games spelen enzo. Maar het verschil bij Halo Reach tussen een fullscreen scherm of splitscreen is echt té groot. Zo'n groot verschil is zeldzaam, Bij Halo 3 was dit verschil volgensmij niet zo groot.
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik vond het spel na 3sec. al beter dan deel 2 en 3, alleen al omdat die pistol weer heerlijk oldskool/halo1 is _O_ Morgen de campaign en multiplayer eens goed onder de loep nemen maar het heeft in ieder geval weer de goede sfeer te pakken welke voor Halo zo kenmerkend is.
     
  16. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Niemand last van lage framerate tijdens de campaign als het druk is op t scherm? Ik merk aardig wat haperingen bij gevechten... Heb het spel wel op de HD geïnstalleerd...
     
  17. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmz, zojuist liep mijn console dus vast tijdens een match, nou ja, de match was op zoek naar een nieuwe host geloof ik en dat ging compleet fout waardoor ik hetzelfde scherm in mijn venster bleef zien wat wel jammer was en vervelend. Hopelijk geen consequenties gehad :).
    Maar zeer brute multiplayer trouwens :D.
    Al is Team Slayer SWAT niets voor mij.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2010
  18. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Spoilers! Klik op eigen risico!

    Nee ik heb hem op heroic uitgespeeld, maar ik voelde het einde al aankomen want natuurlijk gaan ze een verband leggen met Halo CE. Ik denk dat als je hem op Legendary uitspeeld dat er inderdaad wat meer beelden voorbij komen van de opening van CE, waaronder Master Chief.

    Dus wat dat betreft heb je gelijk!
     
  19. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je nu geen Masterchief bent. Je bent een Spartan of ODST of wat dan ook (haha), en die hebben geen oneindige health.
     
  20. TacticalRealitY

    TacticalRealitY Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    9
    Ondanks dat dit een topgame is had ik van bepaalde punten meer verwacht:

    Combinatie bumperjumper en jetpack is niets aan gedaan.

    Versus mode in Firefight kan je alleen met vrienden spelen. Erg jammer, had graag een beetje dat "team doubles" gevoel willen hebben.

    Generator defense kan je ook alleen maar met vrienden spelen. Beetje zelfde punt als hierboven dus. Vind tegen vrienden spelen niet zoveel aan, speel liever tegen vreemden via een online matchmaking systeem.

    Soms duurt het ook even voordat een map helemaal geladen is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina