1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 6 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Masterchief is ook een Spartan en in Halo CE moest ie ook verbandtrommeltjes rapen.

    In Halo 2 kreeg de Masterchief een nieuw pakkie waardoor ie helemaal uit zichzelf kon healen, als ik het goed heb.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2010
  2. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit had ik ook soms als het druk was inderdaad. Alleen ik heb het spel niet geinstalleerd op HDD...

    Anyways.... Geweldig spel _O_ ik kon gewoon bij de 3e missie die 2 trollen niet verslaan Op normal mode :{ uiteindelijk toch gehaald... Morgen weer verder \o/
     
  3. Forty

    Forty Guest

    Mark V Spartan Armor?

    Ben bij de 8e missie.
    Toffe SP, ook nog even 2 MP potjes geprobeerd en ik weet alweer dat dit minimaal 50% van m'n leven gaat innemen:{
     
  4. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Halo 1,2,3 kreeg ik mijn health volgensmij terug? En in Halo reach speel je toch ook met een masterchief (ziet er wel net zo uit qua armor) maar blijkbaar dus niet? Ik vind 't gewoon jammer dat je je health niet terug krijgt, maarja zal wel, het went uiteindelijk wel!
     
  5. Forty

    Forty Guest

    Speel Halo 1 a.u.b.

    En volg het verhaal a.u.b.

    :{

    LE bij MM Z'meer was 69,99 btw.
     
  6. James Pond

    James Pond Guest

    Matchmaking voor Firefight komt er nog aan..
     
  7. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben zelf bij de laatste missie op Heroic. Erg vermakelijk spel. Wel redelijk kort, maar ik verwacht niet anders van een fps.

    De multiplayer maakt dat ruimschoots goed :D.
     
  8. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het zo lastig om het dan even uit te leggen:F:
    Ik zou jou ook helpen als je vragen had over bv Gears of War?

    Halo 1 heb ik in co-op uitgespeeld op normal, en op heroic tot de helft gedaan (ook co-op) het verhaal komt bij de Halo games nooit goed op mij over.
     
  9. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat er weinig goede maps inzitten imo, alhoewel sommige Forge World varianten best tof zijn. Nja + firefight maken het wel goed :)
     
  10. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Vanavond beetje Big Team en Invasion gespeeld. Dit werkt veel beter dan in Halo 3. Potjes zijn echt super tof. Vooral Invasion op Spire is echt heel vet _O_ . Eerste potje BTB had ik een Scorpion, meteen spree van 28 en 2 overkills 8)
     
  11. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Tot nu toe 1e 2 missies (al zeggen de achievements 1e 3..) gespeeld, op heroic vind het tot nu toe goed te doen, krijg al bijna spijt dat ik niet op legendary ben begonnen. Maar aan de andere kant is Halo ook een spel dat ik makkelijk meerdere keren kan spelen, denk dat ik deel 3 wel 4x heb uitgespeeld.

    Gameplay is weer fijn, voelt echt aan als Halo allemaal, veel meer dan in de beta, al was dat multiplayer en ben ik nu nog niet verder gekomen dan de singleplayer. Sfeer is goed, graphics ben ik ook tevreden over, menu lekker net zo simpel en fijn als halo 3.
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Misschien had je het nog niet door maar Halo CE = De eerste Halo game op de xbox. En je moest toen ook medpacks verzamelen.

    In Reach speel je toch met de 3de generatie Spartans als ik het goed heb? En de Masterchief was een 2de generatie Spartan? De 2de generatie had geloof ik betere gear maar het bleek te duur te zijn. De 3de generatie Spartans waren goedkoper en zijn veel meer van geproduceerd. Iemand die dit kan bevestigen, wil het ff zeker weten.
     
  13. Stoeipoesss

    Stoeipoesss Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt helemaal geweldig dit spel. Ik ben met campaign net klaar met het 2e level. SPOILERTJE----- ik vind het zo vet dat je die grote covenant corvette boven je ziet zweven en ziet vuren en later in de missie BAM! kapot. Heerlijk. ----SPOILERTJE. Dat level is nu al mijn favoriete halo level en ik heb er nog 7 te gaan.

    Firefight matchmaking is Geweldig!!! en invasion ook super. een 10!
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben niet zo'n Halo kenner, maar hoeveel gloednieuwe maps zitten er nou in totaal in? Ik heb onlangs Halo 3 nog online gespeeld en ik zie toch redelijk wat maps eruit terug,, ook uit Halo 2.
     
  15. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe enorm onder de indruk van Reach. Ik had het wel gehad met Halo na het matige derde deel en het geinige, maar grafisch zwaar verouderde ODST.

    Reach ziet er gewoon goed uit en heeft een geweldige multiplayer. Singleplayer is tot nu toe wat makkelijk op Heroic, maar de game heeft meer sfeer dan de vorige Halo delen bij elkaar
     
  16. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Matchmaking is ook fijn trouwens nooit geen halve potjes *)
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Mee eens! Heb HALO 3 nooit gespeeld, ondanks dat ik een groot Halo fan ben.
    Halo 1 en Halo 2 dus wel plat gespeeld, en herken uit Halo 2 ook verschilende levels.

    Wat ik trouwens die vanmiddag je party joinde ;) Dacht dat ik in een game terecht zou komen. Was dus geen Sinterklaas....
     
  18. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Enorm moeilijk begin online maar nu lukt het toch beter.
    Ternet nog een potje gedaan waarin ik 2de eindigde met 23 kils.
    Wel erg vaak de zelfde map.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Hahahah klopt klopt, één van mijn vrienden reageerde nogal lullig vond ik, en het sinterklaas bedoelde ik natuurlijk gewoon goed ;). Ik zit nu een tijdje online te spelen en al een paar keer kom ik iemand tegen met een soort burning skull op zijn hoofd ofzo, en hij lijkt ook veel sterker dan anderen dan.

    En al die armory items, is het alleen voor de look of word je er ook sterker van? Want ik zie bij geen enkel van die items staan dat het je sterker of sneller etc maakt.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  20. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    the halo: reach server is unavailable at this time please try again later

    dat staat er nu bij mij :eek: hebben jullie dat ook ofnie ?

    EDIT: OMG hoe is het mogelijk doet het alweer :+
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina