1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo: Reach [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 26 nov 2010.

  1. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad :), zonder die challenges zou ik waarschijnlijk nooit Firefight matchmaking doen, terwijl dat op z'n tijd soms best leuk is. :)

    Eigenlijk heb ik met alle multiplayer wel een beetje van dat het leuk is voor een tijdje, maar niet om telkens terug te komen zoals veel CoD en Battlefield fans dit wel doen. Halo en Gears of War zijn voor mij daar een uitzondering op, die games blijf ik spelen. :thumbs:

    Wow, zelfs voor Griffball is dat supergoed. :eek: Nice!
     
  2. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    volgens mij moest je gewoon geluk hebben (of weten waar het moet) en de spawnplek van de tegenstander te vinden en alleen maar te beuken op ene plek = veel kills, heel snel.

    heb op die manier ook die achievos gehaald toen (met puur geluk)
     
  3. FuckMeister

    FuckMeister Fuckmeister

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    343>bungie!!

    De nieuwe title update voor reach (welke in september zal uitkomen) is officieel en wordt nu gespeeld op halo-fest!

    De specificaties van de nieuwe update:
    Specifics:

    Make damage bleed to health through shields possible.

    Make reticle bloom configurable.

    Modify Armor Lock.
    • Sticky grenade will not be nullified if you use Armor Lock after being stuck.
    • Damage received while in Armor Lock is transferred to remaining Armor Ability energy.
    • How much the damage depletes your Armor Lock energy is configurable.

    Modify Active Camo.
    • Reduce the bonus time the player gets in Active Camo while standing still.
    • Reduce the overall length of time the player can be in Active Camo.

    Remove Sword block.
    • Disable the ability to block Sword attacks using melee with anything other than another Sword.

    Implement the classic Magnum from Halo: CE.

    Enable playing Co-Op Campaign and Firefight without requiring a HDD.


    bron: http://halo.xbox.com/forums/games/f/7/p/22731/176499.aspx#176499

    IK GA ABSOLUUR WEER HR SPELEN NA DEZE UPDATE!
     
  4. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Als die dingen echt de reden zijn dat mensen gestopt zijn met Halo: Reach te spelen...dan begrijp ik niet dat ze gewoon playlists spelen zonder die armor abilities.

    Klinkt verder wel goed by the way, geen veranderingen die mij echt gaan ergeren denk ik, als ik een keer Rumble Pit of Team Slayer of iets in die richting speel, dan zijn die veranderingen alleen maar goed denk ik. :)
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2011
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Classic was het voor mij allemaal net niet en SWAT wordt je na een tijdje ook wel beu, continu dezelfde 4 maps...
     
  6. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    7 maps bij SWAT volgens mij, eigenlijk 9 maar Arena Zealot en Powerhouse worden eigenlijk nooit gekozen.

    Op een gegeven moment ben je wel uitgekeken op die maps, maar persoonlijk blijf ik deze gamemode gewoon ontzettend goed en verslavend vinden. Zolang je niet teveel op een dag speelt blijft het fris aanvoelen imo.

    Omdat ik dus eigenlijk alleen maar Team SWAT speel heb ik zelf nauwelijks last van armor abilities. Voor de verandering speel ik wel eens Team Slayer of Rumble Pit, maar ondanks dat die armor abilities soms frustrerend kunnen zijn vind ik het allemaal nog best wel meevallen. Alleen blijf ik het niet zoveel spelen als SWAT. Maar goed, dat is enkel mijn mening. :)
     
  7. FuckMeister

    FuckMeister Fuckmeister

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    oow voor mij waren juist de dubble beatdown en armorlock DE grootste ergernissen van reach! nu zul je drie keer achter elkaar moeten slaan op iemand met full-health te killen en is er bleedtrouch zoals in h3..paar schieten + klap zal weer gewoon een kill betekenen!:b: Samen met de generfde AL en de nieuwe maps (beaver creek en damnation) in de anniversary is dit eindelijk HR zoals het zou moeten zijn. Custimizable bloom is nog een extra plus! Back to real halo!
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2011
  8. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer kunnen wij deze update eigenlijk verwachten? Ben wel benieuwd hoe het dan speelt. :D
     
  9. FuckMeister

    FuckMeister Fuckmeister

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
  10. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Very good stuff. Echt met name lekker dat ze AL aanpakken. Walgelijke onzin blijf ik dat vinden. Armor ability voor de zwakken. Als meppen weer zoals in H3 werkt is dat zeker een verbetering, al zal ik wel weer even moeten wennen. :)
     
  12. FuckMeister

    FuckMeister Fuckmeister

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    duuuudes nog beter nieuws check deze vid van 343:



    die mappen zijn echt faaking vet en ze brengen de halo 1 pistol terug!!!_O_ Hoe vet is dat? Ze doen niet de daadwerkelijke h1 pistol terug (die 12 rounds had) maar tweaken de HR pistol zodat ie geen bloom heeft (net als h1 pistol) en in 3 shots to the head een kill hebt (net als h1 pistol)! yeeeeaaah nostalgia: pistol rapingggg! dit is weer echte halo shit!
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dat ziet er zo vet uit! Het wachten duurt altijd zo lang :mad:. Hopelijk kunnen we onze rankings meenemen, want 20 miljoen credits sparen is echt niet te doen....
     
  14. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik zie geen reden waarom je niet je punten kan behouden. Ze updaten Reach gewoon met een extra mode/playlist. Het is geen compleet andere game, de multiplayer dus.
     
  15. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Grifball en dan spawnkillen_O_!
     
  16. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Daar heb ik echt een gruwelijke hekel aan. Sowieso mensen die niet voor de objective gaan, heb ik een hekel aan..
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Mee eens. Voor veel kills maken ga je maar slayer spelen.
     
  18. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar het is wel makkelijk voor de challenges _O_
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Deze week 30343 credits voor de Weekly. Even Nightfall doen met een 2de controller aan als guest. Lekker dan! Ook al doe je niks meer met Halo, dan moet je het gewoon even doen voor de credits :+
     
  20. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel abnormaal veel credits inderdaad. :9
    I don't mind though.:D
     

Deel Deze Pagina