1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo: Reach [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 26 nov 2010.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Neen inderdaad. Dan schiet dat ranken een beetje op. Zit nu al een poosje op Field Marshall, laat staan als ik nog hoger was geweest. Volgens mij zit je dan een half jaar op hetzelfde.
     
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Dat klopt niet helemaal wat je zegt.
    Er gaat behoorlijk getweaked worden en er komen enkele gameplay veranderingen , waardoor hopenlijk de game weer in balance komt.
     
  3. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dan moet je opeens heel veel credits halen voor de volgende rank inderdaad.

    Ik ben net Colonel geworden (gisteren). Na het doen van deze Weekly Challenge was ik meteen 1/3e verder. :D
     
  4. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    ahjoh, ik heb dit spel geleend en speel het bijna nooit. Maar vond het toch wel humor. En ook wel een beetje slecht dat de spawns zo verneukt zijn.
     
  5. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Eindelijk Field Marshall. _O_ Nu nog even die laatste 120000 cr sprokkelen.
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nice man! Ik zag je al lange tijd met de laatste general stoeien. Ik moet ook nog 100k cr voor Hero. Ik heb vanmiddag ook Hail to the King medal gehaald _O_. Die komt niet zo heel veel voor. Een maat van haalde 39 killstreak en toen was de tijd op :'). Zo jammer voor hem.
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja, was ik wel even mee bezig. Vooral van Grade 4 naar Field Marshall duurt even. Toch was er volgens mij een moment dat levellen nog zwaarder ging. Weet niet meer welke rang. Als ik die laatste 120000 cr binnen heb dan kan ik eindelijk m'n bliksem theme compleet maken. :cool:

    +39 Zonder dood te gaan is wel erg netjes ja. Ik heb ook wel eens dat ik zo hoog in de plus zit maar je wordt eigenlijk altijd wel een paar keer afgeknald.
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dat je dat kan opbrengen om 2000k te sparen. Daar zou ik niet eens zin aan hebben :9. Ik koop alles wat los en vast zit. Heb nu ook het filmpje van mijn Hail to the king, slice and dice en running riot in de file share. In korte tijd alle 3 ^^
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Achja, je moet wat. :cool: Enige wat ik verder nog zou willen kopen is die Security helmet. Als ik er aan denk zal ik je filmpjes binnenkort ff checken.
     
  10. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Vind levelen nu al behoorlijk lang duren en ik ben volgens mij brigadier ofzoiets:p
     
  11. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Je speelt het bijna nooit en je bent al Brigadier? Wat? 8)

    EDIT: Snelle manier om te level is door de Daily een Weekly Challenges te completen. Die kun je hier zien:
    http://www.bungie.net/stats/reach/globalchallenges.aspx

    Ook in-game zijn ze te vinden.
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2011
  12. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Kan ook lager hoor, weet alleen niet precies.
     
  13. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Brigadier is 1,4 miljoen credits. Ik vond het in het begin ook echt langzaam gaan, alleen als je gewoon elke dag wat challenges probeert te halen, dan schiet het eigenlijk best op.

    Maar als je echt al Brigadier bent dan gaat het superlangzaam natuurlijk - 220,000 credits nodig om een rank omhoog te gaan en hoe hogere rank je krijgt hoe erger het vanaf dat punt wordt.

    Heb je de Weekly Challenge al gehaald? Makkelijke 30,343 credits! :)
     
  14. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Dan ben ik waarschijnlijk wel lager.... Zal dit weekend wel ff proberen die weekly te halen. Hehe, lol heb net ff gekeken. Ben Warrant Officier grade 18). Mensen zin om dit weekend online te spelen?
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2011
  15. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
  16. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    oke:D
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Da's wel ff wat anders dan een Brigadier. ;)
     
  18. Nickolai

    Nickolai Life is simple

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Challenges van vandaag buggen, als je je xbox opnieuw opstart kan je alle day challenges weer doen
     
  19. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn weekly is zelfs gereset
     
  20. gamehell01

    gamehell01 PomO

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Bijna hetzelfde, maar dan tien keer zo weinig xp :9
     

Deel Deze Pagina