1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo: Reach [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 26 nov 2010.

  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Het voordeel van true skill ranking systeem is dat je altijd op je eigen niveau kunt spelen.
    Dit is bij Reach onmogelijk.

    @ LeGeNdaRisCh

    Ik kan wel aardig met de DMR bloom omgaan.
    Het probleem is dat je vaak duels verliest doordat er tijdens een close range duel gespammed wordt.
    Shots komen niet altijd aan wat dus random hits creëert.

    En dat alle Halo 3 spelers automatisch Reach slechter vinden is ook wat overtrokken.
    Ik geloof gerust dat Halo 1 & 2 beter waren dan 3 ,maar Reach is zeker niet beter dan 3.
    De problemen in Reach heb je niet in Halo 3.

    Had je de moeite genomen om mijn Bungie profile te checken kon je zien dat ik Reach meer dan alleen kans heb gegeven.
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2011
  2. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    [​IMG]
    [​IMG]

    Hoop echt dat Headlong terug komt, want het was één van mijn favoriete maps uit de gehele serie.
     
  3. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Heb die map wel eens bij iemand anders gespeeld en kan me wel herinneren dat die map inderdaad erg vet was.
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hang 'Em High was echt mijn favoriete map van Halo _O_. Jeumig die heb ik echt zoveel gespeeld. Kan niet wachten !
     
  5. The Messiah

    The Messiah Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    1
    De multiplayer van Halo Reach is toch best aardig. Maar het had veel beter kunnen zijn!
    Er zijn toch best wat dingen verbeterd ten opzichte van Halo 2 + 3 en ook wat aardige dingen die toegevoegd zijn of juist weggehaald zijn.

    -Geen Dual wielding meer
    -Betere netcode,
    -Toch wat gave wapens bijgekomen zoals de Needle Rifle,Grenade launcher en het Pistool is weer teruggekomen.
    -Nieuwe gametypes zoals Stockpile, Invasion en Headhunter.
    -Het geluid (Geluid van de guns, explosie van granaten enz)

    De multiplayer van Halo Reach heeft toch ook redelijk veel minpunten.

    Zelf speel ik Halo Reach toch nog redelijk vaak, maar soms vraag ik me toch echt af waarom! Halo 2 was qua multiplayer naar mijn mening de beste uit de series. Niet dat Halo 2 geen fouten in de multiplayer had, maar het was toch echt meer fun. Halo 2 had ook veel meer snelheid. En inderdaad wat ik hier eerder als las. De bloom van de DMR haalt zeker de snelheid uit de game, net zoals de Armour lock dat bijvoorbeeld doet. Maar ik schiet echt 10x liever met de BR dan met de DMR. En dat is heus niet omdat ik zo scheef schiet ;)
    Verder ben ik ook absoluut geen fan van de Active Camo en Jetpack.

    Qua maps is het toch echt niet wat het moet zijn.
    -Halo 1 had Hang 'm High, Battlecreek, Sidewinder, Prisoner, Blood gulch, Wizard.
    -Halo 2 had Lockout!, Midship!, Zanzibar!, Ivory Tower!, Sanctuary! etc
    -Halo 3 had The Pit, Narrows, Guardian, Valhalla, High Ground
    -Halo Reach heeft......hmmm.......inderdaad ;)

    Forge had ook beter gemogen. Elke map ziet er zo saai uit! Elke map heeft dezelfde "kleuren" etc. Qua map design zit het bij sommige echt heel goed.
    Maar het ziet er zo slecht uit! Het lijkt wel alsof ik een 10 jaar oude game aan het spelen ben.
    Hopenlijk heeft Halo 4 een echte map editor.
    Je zou miss zelfs maps op de pc kunnen maken om ze daarna te exporteren naar Halo 4. Quake 3 en UT hadden allebij bv een map editor en ze kwamen echt met de meeste mooie maps. Hetzelfde zou denk ik zeker ook kunnen met de Halo community...of ze dit ooit zullen doen? Who knows..

    Zelf ben ik ook niet echt blij met de armour abilities. Hier hebben meet devolopers last van om dingen toe te voegen omdat er iets toegevoegd moet worden. Call of duty krijgt meer killstreaks, Halo krijgt onzin dingen zoals bubble shields, Amour lock etc. Er zijn zoveel andere gebieden waarop je kan innovatie kan tonen, zoals een goede map editor! Laten ze dat is voor elkaar krijgen!

    Verder zie ik er zeker naar uit om de Halo Anniversay te gaan spelen en ben zeer benieuwd wat ze gaan doen met Halo 4.
     
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    @The Messiah

    Ben het grotendeels wel met je eens.
    Wat de maps betreft is het inderdaad triest gesteld met Reach.
    Wat mij betreft is Countdown de enige leuke map.

    Wat de wapens betreft heb ik iiever de BR / Carbine dan de DMR / NR
    Het schoot gewoon lekkerder en de duels waren eerlijker.

    Hopenlijk gaat de Title update van 343 veel problemen oplossen.
     
  7. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Grotendeels mee eens. Al speel ik nog altijd het liefst Halo Reach als ik een multiplayer shooter ga spelen. Ik mis ook erg een rankingssysteem zoals in deel 3 en bovenal leukere maps. Ze zitten vaak best aardig in elkaar, maar die forge maps (die je heel vaak tegen komt) zijn allemaal echt gruwelijk saai en lelijk in ontwerp. Vervolgens zit je dan doodleuk constant dezelfde map te spelen. Bijv. Countdown die inmiddels mijn neus wel uit komt...
     
  8. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede post, Messiah. Al ben ik toch van mening dat een DMR zonder bloom beter is dan een BR. Maarja ik ben een oldskool elitist uit de H1 generatie. Hopelijk komen we daar snel achter, want ik kan echt niet wachten op de update en de nieuwe maps.
     
  9. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaak wordt het spel tijdens een multiplayer match onderbroken vanwege netwerkproblem (iemand quit, verandering van host, etc.)

    Soms gaat het spel dan gewoon verder waar het gebleven is, maar andere keren dan ben ik aan het respawnen als de match weer verdergaat, terwijl ik daarvoor nog helemaal niet dood was. Ik heb dus het idee dat de match gewoon doorgaat, behalve voor mij omdat ik moet wachten. Ligt dit aan mij connectie?

    Wordt er toch wel een beetje moe van, echt totaal niet leuk om te wachten midden in een match en dan vaak ook nog meerdere keren tijdens een match. Bij andere spellen heb ik bijna nooit last van dit soort problemen.
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2011
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Heb ook last van dit probleem. Dan ben je aan het spelen en krijg je het zwarte scherm, en vervolgens ben je zelf dood en iedereen speelt verder :'-(.
     
  11. FuckMeister

    FuckMeister Fuckmeister

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd! klinkt als het "standby-en" uit de goede oude h2-tijd!
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat gebeurt de laatste tijd erg vaak ja en ook dat er "Starting Game" blijft staan en je je disc eruit moet poppen aangezien het zaakje blijft hangen. |:- Zijn er trouwens hier meer waar het beeld (niet het geluid) uit het niets 4 keer gaat stotteren? Soort van gameplay lag of iets. Ik heb dit nooit gehad, maar sinds een tijdje komt het steeds vaker voor. :confused:

    Ik vind het trouwens wel netjes dat ze aardig wat mappen hebben gebouwd voor BTB die toch wel leuk zijn. Het begon namelijk een beetje te vervelen met die standaard mappen. Maar ja, het was eigenlijk de bedoeling om Noble te halen voordat Gears 3 uit is. Alleen dat wordt moeilijk met nog 905750cR te gaan. :+
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb ook inderdaad wel eens last van dat de game opnieuw opgestart moet worden door problemen (iemand quit, of iemand zijn verbinding is zo slecht dat ie eruit geknikkerd wordt) maar last van het beeld, en zelfs respawnen/gedood zijn heb ik nog nooit last van gehad.
     
  14. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat een hoop van deze maps terugkomen: Terminal, Relic, Collossus, Turf, Sanctuary van halo 2 en The pit, Construct, Valhalla, Narrows, Last Resort, Orbital en rats nest uit halo 3.
    Vooral terminal wil ik heel erg graag hebben en zou denk ik ook wel werken in normale Reach playlist.Hoevaak mensen daar wel niet werden gekild door die trein:D
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2011
  15. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, bedoel je dat je bijvoorbeeld in het menu aan het kijken bent, je dan weer teruggaat naar het 'standaard' scherm en dat het beeld eventjes onscherp is en blijft 'hangen'?

    Dat had ik vandaag best wel vaak en heb ik nog nooit eerder gehad namelijk.
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, gewoon onder gamen blijft er 4 keer achter elkaar een frame hangen. Dus stotter, stotter, stotter, stotter en weer verder. 8)
     
  17. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Terminal was samen met Headlong m'n favoriete BTB map _O_ . En vind de BTB maps in Reach allemaal slecht tot matig, dus daar mogen ze wel wat aan doen.
     
  18. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Pff, ik wel wat favo maps....maar ik weet de namen echt niet meer....al ken ik alle 'submaps' van Reach ook niet.:9

    Van Halo 2 vond ik die ene waar je een strand had, met dat grote wiel tussen het strand en de basis, een erg leuke map....ook die ene in een hele grote grot vond ik geweldig...en die in de sneeuw....en nog wel meer maar die sprongen er echt uit.


    Wat me eigenlijk een beetje tegenvalt aan Reach is dat je eigenlijk maar 1 of 2 maps hebt waar je tanks hebt....en dan vaak ook nog alleen maar de Wraith...

    Ze hebben in principe wel veel maps, maar vaak variaties op dezelfde maps....das best jammer.
     
  20. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Laatst bewerkt: 15 sep 2011

Deel Deze Pagina