1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo: Reach [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 26 nov 2010.

  1. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Iemand de online beta gespeeld? Ik een tijdje nu, geen schokkende veranderingen ofzo. Heb alleen nog maar gemerkt dat je gedood kan worden als je gestickt door een granaat en dan de op armor lock gaat...
     
  2. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Beta gespeeld en met name gelet op de ZB gametypes, dit is zoals Halo hoort te spelen, eindelijk. Raar genoeg scoor ik beter in de zonder bloom gametypes dan de standaard reach playlists...komt zeker omdat ze nu niet meer winnen door lucky gespam met de precisiewapens.

    Game met de ZB settings voelt duidelijker sneller aan en gasten kunnen niet meer makkelijk wegrennen je moet dat 1v1 gevecht afmaken. Dit is waarschijnlijk nu ook de enige gametype die ik wil spelen, voelt tenminste "eerlijk".
     
  3. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat is zb eigelijk? Ikzelf speel met name veel team swat (weinig slayer) dus echt verschil merk ik nog niet...
     
  4. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Je hebt dacht ik geen swat in de TU Beta, dus dat je weinig verschil merkt kan ik wel geloven. Ik weet niet wat er in de andere gametypes is veranderd in de TU Beta playlist, maar de ZB gametype is er duidelijk verschil.

    Bloom, oftewel het groter worden van de reticule terwijl je schiet is eruit gehaald. Ik ga niet in de discussie over waarom ik bloom slecht vind behalve dat het voor mij 1 van de hoofdredenen was dat ik reach nauwelijks meer speelde. Bloom is verwijderd van de precisiewapens, killtijden zijn hierdoor sneller, overall is gameplay sneller. Loopsnelheid is dacht ik 110%?, de gravity is omlaag geschroefd meende ik, dus hogere en langere sprongen. Het schildsysteem heeft nu bleedthrough, houd dus in dat wanneer de schild bijna kapot is je niet 2 melee's moet doen maar 1, dit geld overigens ook voor granaten.(bleedthrough, loopsnelheid en gravity zijn dacht ik op alle gametypes in de TU playlist aangebracht).

    Ik overweeg om weer Reach te spelen als de TU goed uitpakt.

    *geen idee waar ZB voor staan, maar het is wel de gametype die ik het tofst vind om te spelen.
     
  5. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Hier hoef ik niets aan toe te voegen:)

    ZB = Zero Bloom
     
  6. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Yep, geen swat bij de beta, maar zoals je hier de verschillen neerzet zijn het echte goeie verbeteringen. Persoonlijk had ik niet echt problemen met de "oude" gameplay... Echter laat maar komen die veranderingen :thumbs:
     
  7. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Heb even verder gelezen, maar élke gametype in de TU playlist heeft 85% bloom en bleedthrough met wapens/granaten en melee. ZB is dus Zero Bloom inderdaad.

    Ik vermeende dat er wat was veranderd in de TU gametypes naast ZB, maar kon het toen niet opmerken wat het precies was(naast bleedthrough), ayway het wat beter maar nogsteeds niet wat het moet zijn. Heb liever recoil dan bloom...
     
  8. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Bleh, ze hebben een DLC playlist weggehaald... haal dan Big Team battle of een andere nutteloze playlist weg :mad:
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    BTB is altijd wel lachen vind ik, zeker met de Banshee. :cool: Ligt het trouwens aan mij of is het jumpen ook met andere gravity nu?
     
  10. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik weet niet hoe het kan, maar bij die beta word ik vaker op bijna "onmogelijke" manier gekilled en ook nog eens dat je de tegenstander echt vaak raakt maar niet dood gaat en 1 of 2 keer dat die terug schiet ben ik gelijk dood. Wat schijt irritant man... Zou dat te maken hebben met wie de host is ofzo? Voorheen nog nooit zo erg last van gehad...
     
  11. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik denk dat je word geteamed, ook is er bleedthrough, én het is makkelijker om nu in de TU hBeta eadshots te maken. In ZB bv van dichtbij kan je ook ontzettend snel worden gedood met bijvoorbeeld een pistol.

    Alles is hitscan, dus het moet niet echt een groot verschil maken met de host, hoewel die altijd voordeel heeft natuurlijk.
     
  12. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Nou nog een werkend True Skill systeem met toffe maps en we hebben zowaar een interessante Halo.
     
  13. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat is dat? Geteamed worden? Nou laat ff halo beta links liggen... Team swat blijft voor mij het tofst *)
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat er meerdere tegenstanders tegelijk op jou gaan waardoor het lijkt alsof jouw schoten niet aankomen en die van de ander des te meer.
     
  15. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Oke duidelijk :b:. Zal ik wel de pech gehad hebben dat ik steeds de lul was :'-(
     
  16. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Eigenlijk vind ik gewoon dat ze moeten kappen met die Ranks, Credits en andere zooi, en gewoon terug moeten naar level 1-50 van Halo 2. Denk daar echt met weemoed aan terug...
     
  17. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    mwah ben ik niet met je eens, persoonlijk vind ik het wel goed zo... Alleen wel saai dat je alleen maar omhoog gaat en niet terug kan vallen in rank. In principe, wie het vaak speelt en een beetje de challenges behaald kan makkelijk hoge rank behalen terwijl die er niks van bakt...
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies; iemand met een hoge rank wil niet meteen zeggen dat die persoon ook goed is; hij kan die rank ook via Firefight gehaald hebben.

    Dat mogen ze van mij ook wel splitsen.

    Credits zijn toch leuk man; kun je mooi knutselen aan je pakkie, zo ziet iedereen er tenminste anders uit, vind het wel een leuke toevoeging.
     
  19. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ga jij dan maar weer terug naar de Halo die jij goed vond, het grote meerendeel (waaronder ik) vind deze halo het beste , ze kunnen niet iedereen tevreden stellen _O_
     
  20. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Er is een ranking systeem...op de achtergrond, trueskill, hoewel ik betwijfel of die wel goed werkt.

    De Arena playlist deed rankings, alleen deze is gefaald, niemand speelde dat, waarom?
     

Deel Deze Pagina