1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo: Reach [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 26 nov 2010.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    60?!

    Ik heb toch eigenlijk ALTIJD wel meer. Ff is wel de enige mode die af en toe flink lagt idd. Ik vermoed dat het komt door het groot aantal tegenstanders.
     
  2. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    [yt]rZO2CE8bqPo[/yt]
    Team werd afgeslacht met 50-0 haha
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    alle daily's gehaald maar geen achievement...iemand enig idee?
     
  4. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het ook, het hapert nog wel is als er meerdere dingen tegelijkertijd gebeuren.
    Ik hoop dat het maar snel gepatched word. Heb ook net ook effe op bungie forums gekeken en er zijn aardig veel klachten sommigen beweren dat het niet gefixed kan worden.
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2010
  5. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik Matchmaking begin dan zegt ie altijd dat m'n NAT type niet open staat ofzo en dat daarom Matchmaking wat langer kan duren. Nou vind ik het inderdaad ook wel wat lang duren +- 2 min. voordat ie spelers vind, maar wat is dat NAT gebeuren en hoe zet ik die open?
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Vandaag weer proberen:+
     
  7. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier check dit: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=140437
     
  8. triples

    triples Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ook halo reach :)

    Ik ben totaal nieuw erin.
    Binnenkort koop ik xbox live gold.
    Mensen die veel spelen add me dan aub: CyberFusionX

    ;)
     
  9. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Wordt het nog veel gespeeld hiero?

    Ik speel alleen maar Team Swat, maar kom echt amper Nederlanders tegen...
     
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Cookie enzo doen juist alleen maar SWAT. Ik doe vooral Big Team en Invasion enzo, laatste tijd vooral op die nieuwe maps.

    Bij welke mode kun je eigenlijk rocket race krijgen? Ik moet alleen die achievement nog ff.
     
  11. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel nooit team swat

    Ik speel vaak Living Dead / Noble Map pack / Community playlist of team slayer
     
  12. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Multi-team.
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Tnx, 1250/1250 nu. :) Wel een stuk makkelijker nu om iemand te killen t.o.v. Halo 3 trouwens.
     
  14. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb trouwens precies het tegengestelde...
     
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Mijn opmerking was in de context van Rocket Race. ;) Maar dan nog, heb er niet veel meer extra moeite mee. DMR vind ik niet veel minder prettig dan de BR. Heb bij mijn Halo Reach ook een veel betere k/d ratio, maar dat heeft er ook mee te maken dat ik door ervaring met deel 3 niet aan het begin zoog en ik bovendien tegenwoordig niet meer bij gamemodes als objective als een gek voor mijn team speel (ten koste van mezelf). In Halo 3 ging ik nog wel eens mezelf constant opofferen om een vlag bijvoorbeeld maar weer een seconde aan te raken zodat de wederpartij overnieuw moest beginnen met recoveren. Tegenwoordig doe ik nog wel moeite voor een objective, maar niet meer ten koste van een enorm slechte k/d ratio. Eigenlijk boeit die ratio geen fuck maar je doet er dan toch weer wat extra moeite voor. :emo:
     
  16. triples

    triples Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds gisteren een jaartje gold gekocht en ik vind het echt super vet met halo reach !

    Misschien dat er me wat mensen willen toevoegen ? Maakt niet uit welke mode, ik vind alles wel leuk na een tijdje spelen :p

    CyberFusionX
     
  17. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Add me maar ook "MrBeast NL"
    Ik doe ook beetje BTB/Invasion en SWAT als ik ff snel credits voor iets nodig heb.

    Btw weet iemand wat je met een Tactical/Trauma Kit ziet er uit als een Healt Pack op je Utility plaats.
     
  18. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    This Is How We Do It
    Complete 9 Campaign missions on Heroic.
    6d 20h 15m 32s 10000cR(10KCR)

    Easy!
     
  19. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    En dat kan ook in Coop?
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Inderdaad. Ik heb net al 2 keer Winter gedaan, een kwartiertje per keer en dat bijvoorbeeld 1-2 keer per dag en je hebt weer 10K erbij. Alleen is het irritant dat je vaak de cutscenes niet kan skippen en dat Kat er zo ontzettend lang over doet om die deur dicht te gooien en ook moet je in het begin weer elke keer kiezen of je de optie inverted aan wil of niet. Eerst wilde ik het doen via co-op campaign MM maar die $%&#@ stemden op normal (terwijl we met 4 man waren :emo:) dus dat doe ik ook nooit meer.
     

Deel Deze Pagina