1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Igg een game om zeker in de gaten te houden.
     
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Beste nieuws van de dag :)

    De vlag kan uit :p
     
  3. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Tis is iig een tof scenario wat veel nieuwe opties bied. Enige wat ik me afvraag, aangezien het een prequel is, zullen we niet heel veel wapens missen? Halo 1 had toffe wapens, maar er zijn toch veel Halo 3 wapens die ik zal missen (Laser, Turret, alle brute wapens en most of all battle rifle!). Maar aan de andere kant, misschien keert onze oude liefde terug, H1 Pistol <3
     
  4. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik lees geen boeken van games....
     
  5. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Geweldig zeg, weer een nieuwe halo!!!
    Kan niet wachten!
     
  6. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Depends Halo is voor mij groene gras velden, een eiland omringt met water en sneeuw levels.

    Halo ODST zal zich in New Mombasa afspelen en dus alleen maar stedelijke elementen zullen zien. En dat is echt niks voor mij.

    Dus hoop dat we in deze wel old skool omgevings elementen van de Halo reeks zullen zien.
     
  7. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker, Halo is gewoon heilig. Squad-based moet eigenlijk wel. De Masterchief kon nog wel wegkomen met een Arnold Schwarzenegger imago. Maar de spartan die de leiding daar op Reach heeft oogt al iets normaler. Vooral omdat ie een hele groep spartans om zich heen heeft. Lijkt me trouwens best vet squad-based Halo. Hopelijk werkt Bungie het goed uit. Maar daar is natuurlijk geen enkele twijfel over mogelijk.
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Gaat lekker zo, eerst ODST ingame footage en nu een nieuwe Halo game. Ik hoop dat dit weer een echte halo game gaat worden. Begrijp me niet verkeerd, Halo Wars was dope, ODST lijkt me echt gruwelijk en vernieuwing is altijd welkom maar het liefst beleef ik het Halo-Universum vanuit een Spartan.

    Jammer dat dit deel waarschijnlijk ook zonder de Master Chief is. :{
     
  9. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Master chief komt wel terug:)
     
  10. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    zou wel vett zijn als ze eerst beginnen met het onstaan van de sparans.. net als in het boek fall of reach
     
  11. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaaf!
    Squad Based lijkt me best gaaf zoals eerder gezegt. Dat je kan switchen eventueel, bijvoorbeeld 1 sniper enzo.
    Ik vind het verder erg vet dat ze verder gaat het met Halo universum. Wel hoop ik heel erg dat er ooit een sequel op deel 3 komt omdat hij zo mysterieus afloopt.
     
  12. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja dat zou wel vet zijn, Maar...


    In het trailertje is Reach al platgebombardeerd, (Het einde van het eerste boek: The Fall of Reach)

    En hoor je dat er nog spartans op de grond zijn (Het derde boek: First Strike gaat daar verder op in)

    Ik vermoed dus dat ze iets willen gaan doen met de Spartans die nog op Reach zijn, Wat dus betekend dat je met meerdere Spartans rondloopt.

    Of het ook squadbased is zullen we moeten afwachten.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
  14. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Denk ook dat je gelijk hebt.
    Ben zelf nu halverwege het 3e boek.
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik was eigenlijk al afgehaakt, maar dit is vet zeg! Tof! En tevens een Halo zonder Flood en wel met Elites als vijanden.
     
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een Prequel, dus voor alles. Master chief kan erin zitten maar dan als broekie. Maar Master chief is 1 van de laatste spartans in begin waren er super veel dus zo bijzonder zou hij dan niet zijn :)
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat geen er geen flood in komt(hopelijk) vind ik ook echt een goede zaak.
    Werd in elk deel weer sagarijnig toen ze hun omkomst maakte.
     
  19. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat op dat plaatje zijn spartans gok ik? Dan kunnen we er redelijk vanuit gaan dat er veel spartans in het spel voorkomen = inderdaad goede kans op Squad based.
     
  20. scweek

    scweek Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat me opvalt in de trailer is dat ze vragen om de 'special one', en dat terwijl ze het ook gewoon over verschillende spartans hebben.
    In (volgens mij) halo 3 heeft cortana het een keer over waarom dat ze altijd met master chief mee gaat, omdat hij speciaal is vanwege zijn grote hoeveelheid gelukt.

    Volgens mij duid dit erop dat mc weer terug komt!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina