1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    het verhaal van Reach speelt zich of voor Halo 1 dus MC is nog niet weg :)
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Lijkt mij inderdaad ook niet dat ze het tweede boek meepakken en dat je dus eindelijk een Halo hebt zonder flood. Misschien kan het dan toch nog wat worden.

    *Hoopt ook op een Halo zonder zwaarden in de MP* En geen Bart Smit shottie meer. Meer wapens zoals deze in Halo 1 aanwezig waren.

    Het boek draaide trouwens om John en je kwam veel over zijn leven te weten en hoe het eraan toeging in de wereld van Halo. Hij was alleen niet het volledige boek de MC maar de MC zat er wel degelijk in. Hoop echt dat ze het doen zoals in het boek.
     
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Dunno ben bang dat zwaarden er wel in zitten...En the 'ínfected' zitten er volgens mij ook wel gewoon in. Vraag me toch af waar The flood nou vandaan komt. En waar jullie in hemelsnaam die boeken halen! En wat de juiste volgorde is. :+
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Bol.com. Volgorde: Fall of Reach, The Flood (daar komt de flood pas in voor), First Strike en Ghosts of Onix. Boeken kosten geen foek. Ik heb ze al een paar jaar en allemaal al 2-3 keer gelezen. Is echt heel goed geschreven.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Er zijn er nog twee hoor! :eek: Contact Harvest en The Cole Protocol.

    Ik denk overigens dat dit spel, als het zich op Reach afspeelt (lijkt me wel), niet over de Master Chief zal gaan. Ik denk dat het om Spartans gaat die de vernietiging van Reach overleefd hebben, en daar vechten tegen de overblijvende Covenant. Maar dat zijn ook enkel ideeën van mij. :+ We will see.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Bidden dus, maar denk dat deze titel erbij mij ook wel inkomt. ;):)
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    In de trailer wordt overigens geen Special One genoemd, maar Noble One (daargelaten dat het nergens op slaat dat ten tijde van de Reach-oorlog de MC 'speciaal' was). En wat Noble One is, weet nog niemand. Op Google heb ik het één en ander leuks gevonden, maar nog niets is zeker. Noble One klinkt mij in de oren als een code voor een schip, want als je roept ''noble one, come in'', heb je het niet tegen één persoon of zelfs een SPARTAN.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Laat zien dan; dan kunnen we hetzelf bekijken enzo. ;):eek:
     
  9. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    de mc was weldegelijk speciaal hoor, hij was squadleader van de spartans en degene met veel geluk

    Aan de andere kant is Reach "glassed" aan het einde van de trailer en ik weet dat het waarschijnlijk niet meer klopt maar dat planeet aan het einde van halo 3 waar mc naartoe gaat zou wel eens de glassed reach zijn.
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2009
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dude, heb jij die boeken gelezen? :+ De MC wordt pas speciaal als iedereen dood is. Daarnaast zegt de trailer Noble One en niet Special One, dus heel dat speciaal verhaal doet er niet eens toe.
    MC was één van de teamleiders, zeker niet de enige.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Zie mijn vorige quote van een van je posts even. Deze duid op een eerder bericht van je. ;):)
     
  12. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik wil wel iets weten over die forerunners. Ik lees geen boeken, dus stop dat maar gewoon lekker in een spel. Maar ik denk niet dat het deze keer aanbod komt, later pas.

    Oja en ik zal bungie/ms nooit meer geloven, halo is een echte franchise aan het worden. Net als mario zal het waarschijnlijk nooit stoppen.
     
  13. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Hij had Cortana toch al bij zich? Dat maakte hem speciaal want aangezien hij een AI bij zich droeg, had hij veel voordelen ten opzichte van andere SPARTAN's. Hij presteerde gewoon beter volgens mij.

    Overigens verwacht ik niet het plot dat je in één van je posts omschreef, want dan zou je in het begin het einde niet al kennen. Of ze moeten dat weer anders bedoelen, maar denk dat het dus gewoon eindigt bij het begin van Halo: CE. :)
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hm, ja, in dat opzicht is MC wel speciaal. En lol, we dwalen helemaal af (van Noble One). :+ Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar het verhaal en of er vernieuwende gameplay komt.
     
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij Bol.com, kosten ze 10tje per stuk geloof ik.

    boek 1:
    Halo: The fall of reach(prequal van de halo game)

    boek 2:
    Halo: The flood(het boek van de eerste halo game)

    Boek 3:
    Halo First strike(speelt af tussen halo 1 en 2, hoe MS van halo ontsnapt etc)

    Verder denk ik niet dat dit gebaseerd is op het eerste boek, gezien reach al half in puin ligt. maar dit kan uiteraard ook een misleiding zijn.
    Zal me niets verbazen als het afspeelt tijdens de gebeurtenissen op halo en daarna.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    maar eh,..

    *spoiler*

    Op dat moment bestaat Reach toch al niet meer? Of anders gezegd dan is de planeet toch ge "glassed" door de covenant?
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben nu halverwegen het 3e boek en Reach bestaat nog(half):
     
  18. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    De Covenant had wat haast en heeft het dus niet zo grondig gedaan zoals ze met andere planeten hebben gedaan, waardoor er nog overlevende waren. Waaronder ook de wetenschapster die het spartan II project geleid heeft (naam even kwijt). Master Chief was de hoogst gerankte spartan op dat moment en was ook nog de enigste met een eigen ai: Cortana, de rest van de spartans zou ook een ai krijgen maar voor dat dat gebeurde kwam de covenant de boel verkloten. Cortana heeft zelf voor John (master chief) gekozen, niet omdat hij speciale vaardigheden had (zoals talent in snipen bijvoorbeeld) maar juist omdat ie vrij gewoon was (voor een spartan) en altijd erg veel geluk heeft

    En ja, Cortana is de ai die in Halo CE de ship ai was.
    Maar dat was alleen omdat the pillar of autum (geloof ik zo uit het hoofd) zelf net ge'refit was en nog geen eigen ai had. Kaptain keys leende Cortana dus van de masterchief.

    Voor de rest, Lees de boeken maar :)
     
  19. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil Master chief!!!
    anders ga ik huilen...
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    O, ja! Nu valt het kwartje! Gaat één van de boeken ook (deels) over een groepje Spartan II's die op Reach tegen overgebleven Covenant vechten, en, als ik het me goed herinner, met Banshees zo'n cruiser binnen vliegen om daar bommen te gooien? :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina