1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    heb the fall of reach, the flood en gister first strike al uitgelezen:+
    en the flood overslaan?:eek:
    ben je gek joh.. dat vond ik juist een heel leuk boek, om te lezen wat er zich allemaal nogmeer afspeelde terwijl jij een beetje mariniertjes aan het zoeken was etc.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ah, oké. Haha! Nou, dan weet je wat je nu te doen staat. ;) En tja, The Flood, weet niet, vond hem niet zo heel veel toevoegen! :eek:
     
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat raar dat de eerste delen als 1 van de laatste zijn verschenen
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    zo, heb gelijk maar de laatste 3 boeken besteld. kan ik weer ff voor in de vakantie en op de wc:D
     
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139

    :eek: In The Flood lees je wat Sam, Kelly, Linda ed uitspoken terwijl jij de held loopt uit te hangen op Installation 04! Vond hem juist wel leuk. Dat het kut geschreven is heb je gelijk in... Eric Nylund schrijft zo lekker in korte hoofdstukken, zodat je altijd eventjes kan lezen en ook snel weer weg kan leggen als het moet.
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb de eerste vier boeken gelezen en ik vond vooral Fall of Reach en Ghosts of Onyx goed. (Ik denk dat nooit meer iets is geschreven over hetgeen waarmee Ghosts of Onyx eindigt, toch?) Maar het zou me verbazen als Halo: Reach echt zaken uit het boek gaat behandelen. Tot nu toe is er echt niks van de boeken in de games verschenen.
     
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    GoO was inderdaad echt super, en daar is naast het boek inderdaad verder nooit meer iets over verteld... Al heb je in Halo 3 wel die SPI armor.
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik dan persoonlijk erg jammer vind. Ik vind het echt geweldig als je iets leest en vervolgens zie je in een game variant dingen vanuit het boek. bv wanneer het een sequel is of een prequel. Dat maakt dan voor mij het verhaal meteen wat leuker en completer
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Heb hier ook nog 4 boeken liggen van Halo, ook maar eens mee beginnen :+. Althans was al met The Fall Of Reach begonnen (wat echt een tof begin is!, maar heb het verhaal nooit uitgelezen). Krijg er wel weer zin in!
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    jeej, krijgt dinsdag ghost of onyx binnen:D

    Maar zijn jullie het ook met willlem eens? eerst contact harvest lezen, daarna cole protocol en daarna pas ghost of onyx lezen of gewoon eerst GoO, dan Harvest en daarna cole?
     
  11. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ik heb ze gelezen in volgorde van uitkomen.. Contact Harvest heb ik nogsteeds niet uitgelezen, die boeit me gewoon niet zo. Maar ik dnek idd wel dat het handig is voor of na Fall of Reach Cole Protocol te lezen!
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ja daar ben ik al telaat mee gezien ik fall of reach 3 maanden geleden al heb uitgelezen. en ondertussen ook al the flood en first strike.
     
  13. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    haha mm dan maakt het helemaal niet meer uit. Dan zou ik nu idd gewoon GoO lezen, die is vet haha
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    wil ik ook zeker gaan doen. alleen moet de postbode ff opschieten:+
    zal m vandaag of morgen wel binnen krijgen.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    First glimpse of Halo: Reach?

    Supposed animation work for recently-announced Halo spin-off, Halo: Reach has leaked on to the internet.

    The footage (uncovered by Skoar) is stamped with the name of Will Christiansen, who according to his own online CV is currently working at Bungie on the project.

    The video shows a UNSC soldier beating the be-Jesus out of a lowly Jackal, as well as Christiansen's other work on Lair and various games.

    Adding fuel to the flames, Christiansen quickly removed the footage from his LinkedIn profile - but here it is on YouTube anyway. You can't beat the internet...

    [yt]fVTXEtM1c9g[/yt]

    It goes without saying that the Halo animation is a bit bare bones at the moment and if true will probably look quite different in the final game.


    Tsja, het is niet veel. Maar ja. :+
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Waar men tegenwoordig nieuws van maakt... die animatie had net zo goed voor Halo 3 gemaakt kunnen zijn (maar uiteindelijk niet in het spel beland, bijvoorbeeld). En daarbij, wat zien we hier nou dat Halo: Reach is? Helemaal niks. Bron is IGN zeker?
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  18. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik vind z'n mini portfoliotje wel goed..,, het zegt in iedergeval dat ze ook op gebied van animatie meer laten zien dan, dan standaart..
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tomme! :+ Welke dan?
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Beroepsgeheim. :+

    Je vond het zo een stom berichtje, en nu staat ie toch ook maar mooi op de FP :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina