1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat zag ik. Vind het zelf ook jammer. ;) Maar het is (blijkbaar) iets dat mensen interessant vinden / hun aandacht trekt, en als Mirik dat ook denkt, moet hij zelf weten om het te posten. Maar goed ook dat we niet over elk nieuwsbericht een democratisch besluit moeten maken, dan zou je vier weken moeten wachten op een nieuwsitem van vijf zinnen. :+
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Tsja, het is Halo. Dan is álles nieuwswaardig. 8)
    Ik kan zelf ook niet zeggen dat ik het super interessant vind, maar goed; OMG HET IS HALO! :+
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mensen komen naar dit topic. Ze verwachten nieuws.
    *start de teleurstelling. :+
    Willem, kom niet weer zeuren over de nieuwswaarde van deze post ;)

    edit:
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2009
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Slecht nieuws is toch ook nieuws, Willem moet niet zeuren ;)
     
  5. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Halo 3 had ook een Videodoc Et Tu Brute oid. Daar zaten ook strakke animaties in, Brutes die warthogs omgooiden en marines tegen muren aansloegen etc., maar niets er van zat in game.
     
  6. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    het verschil is, is dat bungie nu geen eigendom van microsoft is.. dus voor zichzelf betere keuzes kunt maken over de game.. ipv dat een microsoft meetingkie alles verpest..

    dus ze zullen ook wel een betere deadline hebben..
     
  7. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Tof om te horen dat Reach dus (hoogst waarschijnlijk) niet de laatste Halo wordt. Alleen wel jammer dat Bungie er niet mee verder gaat... Bungie is toch redelijk koning. ;) Altijd kans dat die nieuwe studio het verneukt.
    Maarja, aan de andere kant komt Reach pas in 2010 uit (waarschijnlijk). Als Reach ook Halo 3 moet vervangen qua multiplayer (Net als Halo 2 > Halo, en Halo 3 > Halo 2) dan zitten we toch nog een paar jaar goed. (Mijn gok is dat Reach een levenspan krijgt van 2-3,5 jaar, en dat er daarna nog 1 Halo verschijnt van 343 industries op de 360, en daarna de volgende gen's consoles). Maarja, sowieso, dat is misschien nog wel 5 jaar of later en gamed geen van alle hier meer. :p
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk je dat ja? 8) Ik zie mezelf later nog zeker wel een game af en toe spelen hoor...bedoel mijn pa zit op de pc zelfs soms half life 2 te doen en die 50 dus het kan zeker wel 8)

    Ik hoop dat reach wat duidelijker uitleg gaat geven over de oorlog, de oorzaak bv en tot wanneer halo 1 begint. Zonder dat ik een boek hoef aan te raken! Vind het jammer dat Bungie zijn pareltje niet verder wil afmaken aangezien een ander studie er al ideeen voor heeft is nog niet alles van halo af. Zonde.
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Denk dat dat niet het geval zou zijn gezien de oorlog voor reach al bezig was. Het zou echter wel kunnen via flashbacks maargoed.

    Ik denk dat het niet verkeerd is dat de volgende halo titels door een andere developer gemaakt gaaat worden. Denk dat dat wel heel wat vernieuwing naar halo gaat brengen, want laten we eerlijk zijn. Hoeveel is halo veranderd sinds halo: combat evolved?
    Hoop echter dat ze t niet gaan verneuken door hele andere dingen te gaan doen maargoed. die zorg is pas voor over 3/4 jaar.
     
  10. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dus waar ik zo bang voor ben...tot nu toe is het nog maar zelden goed gegaan als een andere ontwikkelaar een game oppakt...Tja halo is een FPS en daar kun je nou niet drastisch veel aan veranderen, behalve het verhaal en de gameplay :)
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Is er nu niks meer over de game bekend geworden? Vreemde zooi, had er wel zin in na de eerste beelden. ;)
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Zou dat laatste nieuwsbericht ff lezen. tot 2010 gaan ze het niet meer over deze game hebben omdat ze willen dat ODST in de spotlight staat.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    En ondertussen de vetste game ooit zelf maken. Nou, vind het allemaal best. :thumbs:
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/68?ch=4&sd=0_hd

    'It's not JUST the Master Chief'...
    MC <3 Als ik het goed interpreteer...

    Een squad, maar geen squad based combat <3

    Geen idee of dat bekend was, maar ja... Ik vergeet soms ook wat dingen. :+

    Ik hoop wel dat in de MP gewoon oldskool Free for All blijft bestaan, want ik ben niet echt een teamspeler..

    Maar ja... ODST is gereserveerd, dus laat die beta ook maar snel komen!
     
  15. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Er werd gezegd dat ze uitkijken naar de toekomst om een verhaal te maken met meer spartans, en niet alleen de Master Chief, dit kan inderdaad op 2 manieren worden opgevat:
    -Master Chief komt dus wel in Reach.
    -In Reach willen ze niet Master Chief gebruiken om het verhaal verder uit te werken, maar met meerdere spartans(wat weer kan worden opgevat als zonder of mét de chief)

    Dus het het is nog niet duidleijk of hij erin meespeelt...
    Het was nog niet duidelijk of de gameplay ook daadwerkelijk squad based of niet zou zijn, gelukkig niet(safe bet). Ik neem ook gewoon aan dat je weer verschillende modes hebt waar je FFA kan gaan maar ook als team, plus natuurlijk wat nieuwe modes.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    @ DulleNL: Las net je startpost van deze topic door. Staat ook weer vol humor. ;)
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Niets meer bekend gemaakt over de Beta verder?
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nope.
     
  19. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je nu Halo ODST koopt, heb je dan nog wel een beta key?
     
  20. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Ja, volgens mij wel:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina