Good Job! Hehehe nice review vind je beoordeel over de sound alleen niet echt waterdicht!. Ik heb hier een Dolby Digital set staan en moet zeggen dat Halo het beste geluid in huis heeft wat ik tot nu toe in welke game dan ook heb mogen aanhoren, de kogels vliegen je echt letterlijk om de oren!. Ga zo door!
Das het fijne aan reviews, je kan helemaal je eigen mening over het spel geven, omdat je het tot op de bodem hebt gespeeld en bv. bij previews moet je maar een beetje opsommen wat er allemaal in het spel komt. ]:-
Fuzion Frenzy komt vandaag of morgen online van George Crooswijk aka 'Peoples' dan komen er binnenkort review van DoA3, Munch, Max Payne, Amped enneh eh nog 1 dacht ik van Mark de Knoop
velly velly goooettt... IK WIL HEELO!!..als t spel egt zo goed is..dan zal M$ al het geld rollend binnen krijgen
We zullen zien SSX Tricky en Project Gotham Racing zijn misschien ook een paar goede games te reviewen ? ...
owja gotham heeft mark ook dacht ik.. en ssx tricky had ook iemand ja ook mark dacht ik.. zal nog ns vragen aan hem
Grappig, wat jij zegt in je review. "Ik denk dat ik best iemand met een muis en keyboard zijn kont kan schoppen " Ik heb pas geleden een nieuwe muis gekocht, die 6000 keer per seconde (WOWOWOWOWOW) het oppervlak scant, oftewel uberste uberste nauwkeurig EN IK WEET GEWOON ZEKER, je kan lullen wat je wil, dat je iemand met zo`n muis die het een beetje goed kan er echt zeker weten er niet uit fragt, kan niet, mag niet, zal nooit gebeuren.
o? er zijn ook mensen die alleen met het keyboard werken en iedereen hun aars schoppen is nog weat lastiger dan met n controller