Halo saving..

Discussie in 'Algemeen' gestart door RelaXXinG, 22 apr 2002.

1. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    .. nou ik was heel ver in dat level met al die sneeuw..
    jippie.. ik SAVE & QUIT..

ik wil vandaag verder spelen.
    BEN IK OPEENS BIJ HET BEGIN..

vandaag weer.. mijn broertje is hetzelfde level aan het doen. is redelijk ver gekomen. hij moet naar schoool.
    SAVE & QUIT.

komt thuis, gaat erachter.. blabla!! I could have been your daddy blabla!! ALWEER BIJ HET BEGIN VAN HET LEVEL..

AARGH IK HAAT DAT LEVEL NU EN IK MOET HEM WEER HELEMAAL OVERNIEUW DOEN.. zucht.

hoe kan dat nou?
    hebben jullie dat ook?

2. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    IK heb dit nog nooit gehad... Maar de meeste levels speel ik ook in 1 stuk door..

3. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ook nog nooit gehad... Vreemd. Check je CD op krassen of wat dan ook, en bel MS. Errug weird iig :eek:

4. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Wel leuk level hoor!

Volgens mij had ik eens een keer zoiets, dat ik een stuk terug in het level werd geplaatst!

Vreemd,...

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Maar je kan ook pas weg saven als er checkpoint
    in de beeld heeft gestaan.
    Doe je het eerder dan is de kans groot dat je weer
    aan het begin van de level moet beginnen.

Dat is mij al een paar keer overkomen.

6. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het alleen als ik zo'n level co-op speel

7. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Je kiest toch wel dezelfde moeilijkheidsgraad als je de level opnieuw kiest he :)

8. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Checklist:

Je begint altijd bij het laatst gepasseerde checkpoint, zorg dus dat je die hebt gehad voordat je opslaat!

Bij het veranderen van de moeilijkheidsgraad ga je ook terug naar het begin.

Bij co-op kun je geen checkpoints opslaan. Misschien wel de levels, maar dat weet ik niet zeker.

Heb je netjes gewacht tot hij klaar was met opslaan?

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Levels slaat die sowieso op, ook wel vaag is dat als je bv 2 'mannetjes' hebt gecreeerd, mannetje 1 heeft Halo al uitgespeeld, of iig veel levels al gehaald, en mannetje nog niks, en je begint met level 3, dan heeft mannetje 2 alleen maar level 3 om te kiezen (en level 1 natuurlijk :))

10. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    damn dat zit nog best ingewikkeld in elkaar :9

maar als je mannetje 1 als eerste kiest kan mannetje 2 wel in level 3 starten ;)

11. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

Volgens mij speelt broertje stiekem op een andere moeilijkheidsgraad als big brother niet kijkt
    (cant blaim him ofcourse)

12. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    maar hij saved wel als je heel even van die balken boven en onder krijgt en je ziet de naam van het level rechtsonder.

dat is toch geen checkpoint, die heb je hoop ik toch ook tussendoor, volgens mij wel?

ik stop als er een checkpoint net is geweest ja..

13. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet je zekerz dat er SAVE & QUIT stond, en niet alleen QUIT?? want dat heb ik ook wel eens...(volgesmij alleen in de co-op)

14. Quen

Quen XboX LiVe

Leuk Bevonden:
    0
    jah in die Co-op kwam ik ook achter dat je niet kan doen Save en Quit maar jah..heb lekker de laatste 2 levels met Co-op uitgespeeld....laatste stuk was wel kut heb ik ckers 20 keer overgedaan...(met die WarHog) had ik die eerste gehaald...moet je bij die brug verder....kwam me tijd weer niet uit :confused: weer opnieuw..etc...maar heb hem uitgespeeld...Yaehhhhh whohoo

verder een Tip* als Cortana zegt dat je bij die brug moet stoppen Rij gewoon door ;) dan haal je het makkelijk....(ik iedere keer eerst stoppen bij die brug werd ik er iedere keer weer vanaf geknald uit me warhog ding LOL

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    3x over gedaan.. ja idd als je eenmaal weet dat je door moet rijden (na de 1e x) dan doe je dat natuurlijk ook meteen...

16. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    kies je wel het zelfde niveau als waarin je begonnen bent??

17. Klaauw

Klaauw XBox Addict

Leuk Bevonden:
    0
    2x over gedaan... Was behoorlijk stressen dat laatste stukkie ;).... Had ongeveer 2s over dacht ik...

Deel Deze Pagina