Ik heb laatst de secret: below the silence cartographer op een site gelezen, ik heb em ff zelf getypt. Stap 1: speel het level de silence cartographer IN COOP op de normale manier tot aan de HOLO-PANEL( waar je het security system uitschakelt). stap 2:laat een iemand een over-shield pakken van buiten en loop dan samen door achter de HOLO-PANEL. stap3: laat de gene met het over-shield daar naar beneden springen op dat vork-achtige plateau. Gebruik hierbij de buk-techniek. De gene zonder het over-shield springt gewoon naar beneden( zelf moord), en dan respawned ie weer bij de gene die op het vork-achtige plateau. stap4: spring hierna op het kleine plateautje aan de muur. gebruik ook de buk-techniek. stap5: herhaal dit totdat je op het laatste kleine plateautje komt. spring hierna naar voren op het laatste GROTE plateau, en je bent beneden Wij hebben het zelf ook nog met een warthog gedaan. stap 1: haal de warthog naar de plaats binnen waar de hunters staan, hier is de weg geblokkeerd door zo'n paarse kist. Doe een warthog jump en de warthog vliegt over het obstakel heen. stap 2: rij verder voor de HOLO-PANEL waar je niet verder kan, haal een andere warthog ( en herhaal stap 1) of probeer em erdoorheen te wringen ( een keer gelukt ). stap 3:zet de warthog daarneer en schiet er met de rocket op( hij vliegt nu naar beneden en met geluk op het laatste plateau ( een keer gelukt, WEL SAVEN), en ga naar beneden ( je kunt met de warthog helemaal beneden komen maar dat is nog niet gelukt( IN PROGRESS)
nee je kunt niet terug naar boven, maar de bedoeling is om via de muur met de warthog naar benden te komen zonder dood te vallen, als je dit lukt ben je beneden bij zo'n heel raar platform. net zoalsd bij level 2:halo kun je ook door een 360 te maken bijde brug via de muur naar beneden rijden
Ik vond daar een gewonde ijsjesverkoper die ik beter moest maken met een medi-pack en als dank kreeg ik zijn ijsco karretje mee, en die ijsjes mocht ik uitdelen aan mijn crew
Masterchief was zijn Bots kwijt dus hij ging daar beneden kijken. hij vond ze gouw genoeg ze zatten in de coffee shop!