Heeft iemand de soundtrack van halo al gespot. Ik wou hem namelijk nog ffies kopen voordat ik op vakantie ging. Lekker muziekie voor in de auto.Maar kan em niet vinden
Tsja, alleen http://www.amazon.co.uk/exec/obidos...47017/sr=2-5/ref=sr_2_3_5/026-2653589-1481211 had je al wel gezien denk "We are usually able to dispatch it within 3-5 weeks." helpt ook niet echt mee
Halo: Xbox Game / O.S.T. (US IMPORT) is ook te verkrijgen bij www.proxis.be (21,21 euro incl verzending), iemand hier ervaring mee?
Lijkt me wel betrouwbaar. Alleen , usually ships within ten days, dan ben ik dus al weg Wouter, verzenden in hele benelux.
De CD heb ik vreemdgenoeg van Microsoft gekregen bij een aantal games die ik moest reviewen. Best wel raar eigenlijk aangezien Microsoft de CD niet eens uitgeeft. Is iig wel een collectors-item en ben er wel blij mee.
ummmm (keb um nog niet) maaruh xbox ombouwen mag niet op dit forum maar wel mp3 ummm . nee sorry die van mij koste maar 12,99 nog wat (maar me pa moest nog boeken bestellen dus hoef geen verzd kosten te betalen )
lachen, maar wel met de muziek industrie maar keb em nog niet en dan kijk ik nog wel. eerst pleur ik em op me xbox
Drvalt toch wel wat regelen QWX Ik bedoel ik moet hem net als Martijn ook ff hebben voordat ik volgende week op vakantie ga en binnen die tijd wordtd at ding niet geleverd vanaf een website ofzo.. IK koop hem daarna wel