Halo speculations

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Matrix, 15 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik voel me nou heel dom, maar ik kan de threat niet mee vinden:confused: . Die threat over speculaties over het verhaal van Halo. Ook de zoekfunctie heb ik gebruikt maar hij gaf geen resultaten wat ik ook probeerde, in ieder geval niet de juiste resultaten.

2. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    iz't zo moeilijk om threaD met een D te schrijven? hjet staat namelijk OVERAL? of ben je rebels bezig :p Viva la revolution.

maar ik ben ff helpe zoeken, i'll report back.

3. mastapiece

mastapiece Guest

4. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Sorry, dat zijn ze niet. Ik zei die thread (ik weet het nu eindelijk:+) over Halo Speculations.

6. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    hmm er zijn er dus 2. Nou ik weet niet welke je bedoelt maar dan heb je er 2, kun je nog meer te weten komen over Halo.

7. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor deze 3e post achter elkaar maar ja ik moet het toch even zeggen: die van mastapiece is closed dus die zal je wel niet bedoelen.

8. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, ik kan hem echt niet vinden. Gisteren, volgensmij zelfs vanmorgen nog wel. Het was een thread dat begon over het gerucht dat Halo door mensen zou zijn gebouwd. The Raptor had er nog veel in gereageerd en hij stond in het xbox games forum.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hij is hier naar toe gegaan (lees gemerged) [Centraal] Halo2 (geruchten en feiten), omdat het een weerwar van Halo2 threads de ronde doen. Vandaar de oude centrale thread omhoog gekicked (excuses voor het ongenmak)

ik had wel de thread starter geinformeerd ... maar niet de rest van de gang ... dat zal ik voortaan doen... Happy forumming

10. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ok thnx, deze threat kan nou wel gesloten worden.

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina