Zover mij is verteld (ook door retailers zelf) komt dit pakket nog voor de kerst, kan helaas geen zekerheid over geven.
Dan was ie er al wel geweest denk ik. Het is ook niet echt tactisch om hem net voor de kerst uit te brengen of zelfs na de kerst.
hoezo nie veel mensen vieren kerst en geven dan cadeautjes hoor Dan is het toch slim om zo'n aanbieding te doen
Bij dimension plus staat het massive pack voor 14 december aangekondigd. Misschien weet iemand wat dit massive pack inhoud????
Ik ken wel het Australische Massive Entertainment Pack. Zie hier. Ik weet niet of dit hetzelfde pakket is als Dimplus hier gaat aanbieden.
Nou, ik kon toen ik nog klein was ook al maanden van tevoren voorspellen wat ik van de Sint kreeg door te gluren in de kast van mammie, dus vandaar
deze komt ook in nederland... precies zo'n pakket... adviesprijs is 299 euro... we hebben er iets over gekregen op het werk... maar het word dat pakket dus zonder sc.... maar gewoon xbox+dvdkit+halo+segagt2002+jsrf....
Ik heb een xbox pakket gekocht met daarin Xbox,1controller,DVD KIT, jurassicpark dvd,jsrf,gt2002,xbox magazine voor 264 euro..
op amazon.co.uk is een pack te krijgen met sega pack+splinter cell+GRATIS Halo voor 200 pond ofzo (en dan heb je er ook nog een extra controller s bij)
Ik heb net ergens gelezen dat hij pas rond februari komt, omdat ze nu eerst nog die Massive Entertainment Pack doen (met DVDkit, Halo, JSRF en Sega GT 2002)... ik ga denk ik die Massive Entertainment Pack halen
Test? Wat? Maar goed, nu de thread weer omhoog is geschopt: is hier al meer nieuws over, want volgens mij kwam'ie toch niet meer? Als'ie wel komt, dan ga ik wat vrienden inlichten, want dit is voor hen het ideale pack.