Ik heb deze week een xbox overgenomen van dRazic met o.a. Halo. Nu heb ik echter 1 "probleem(pje)". In de multiplayer mode, bij split screen gebeurt het volgende: Ik heb twee players aangemaakt, alles van dRazic heb ik weggegooid. Als ik nu beide spelers selecteer en ik selecteer 1 van de vele spelmogelijkheden zie ik het volgende in beeld: De namen van de spelers die zijn geselecteerd, welke controller daarbij hoort, welk spel er is geselecteerd (so far so good...) en bij de Xbox die boven de controllers staat: De (echte) naam van dRazic...!!! Sapperdeflap, maar hier begrijp ik nix van. Alle saved-games op de HD heb ik gewist, alle spelers in Halo ook. Ik heb tot nu toe alles geprobeerd (denk ik), maar ik kan die naam niet veranderen.... HELLUP. Iemand een idee? Heb het Rdazic zelf al gevraagt, maar die wist ook niet hoe dat was gekomen. Had z'n xbox ook nooit gelinked of zo, dus dah is heh nie....
dRazic? DOA3 zat niet bij de spellen die ik van hem heb gekregen, dus ik weet niet zeker of hij dat op zijn Xbox heeft gespeeld...
zou kunnen, zag bij de saves wel meer spellen staan die hij niet aan mij verkocht heeft, dus waarschijnlijk ook niet had... Weet helaas niet meer of daar DOA3 tussen stond. Maar nu de hamvraag: Kan ik dit veranderen????
Uhh... DOA3 kopen/huren/lenen, zelf uitspelen en een nieuwe naam invullen Maar volgens mij klopt dit niet. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat 'de naam van jou xbox' nix meer is dan een klein truukje van Tecmo en dat je xbox helemaal geen naam heeft. Is die xbox misschien gerepareerd door MS? Misschien hebben zij die naam 'erin gezet'
Mijn Xbox heet Killer!! Dus misschien kan je hem wel veranderen! Althans die naam staat er altijd bij DOA3..
Heb niet DOA3, not my kind of game... Maar eens kijken of ik die dan ergens kan huren. Wel vaag hoor, ik heb alles van de harde schijf gewist en toch komt dit terug.... Not amused....
ga naar het gemeentehuis en vul het formulier D226-C in plus achterkant samen met formulier 123F plus de 3 bijlagen. Hou ook je pas bij de hand en dien je formulieren in bij de juiste afdeling. Wacht zo'n 2 weken en je zal weten of de procedure van kracht kan gaan. Haal je nieuwe paspoort en rijbewijs af en wens de ambtenearen nog een prettige dag. Voila, je hebt nu de naam van Drazic. Enjoy your new console!
Die van mij heet Ninja. Volgens mij kiest DOA gewoon random een naam en gebruikt die in het vervolg. Het lijkt me nl sterk dat iedere xbox een naam heeft. Anyway... ik zou verder geen oplossing weten. Maare... wie vult er nou z'n echte naam in tijdens het gamen En dRazic weet ook niet toevallig bij welke games ie allemaal z'n echte naam heeft ingevuld?
K denk van niet. Ik heb DOA3 niet maar toch heet mijn xbox STOMPY als ik Halo multiplayer doe, en ik heb zo'n naam NOOIT ingevoerd?! Geeft M$ aan alle consoles koosnaampjes?
Er staat standaard een naam ingesteld. Stompy is een van de 50/60 namen die err zijn, met doa3 of Mad dash racing kan je die naam veranderen
Just found this on tha net: Each Xbox console has a "name" assigned to it at the time of manufacture. To view the name of your system, play Halo and link it to another Xbox and choose a linked play party. The Xboxs will have names above their symbols in the pre-game stat screen. To change your name, play challenge mode in Dead Or Alive 3. Successfully complete challenge mode and you will be prompted to enter a record name. Enter the name that you wish to change your pre-assigned Xbox name to. This will now be the title your Xbox is referred to during linked play. Note: This will only work one time, so be sure that you enter the name you wish to permanently have for your console. To see your Xbox name easily, start Halo, go into multi-player mode, choose "Split Screen", "Profile", and "Location". After all that is done, there will be a screen that reads "Waiting for more players". The picture of the Xbox is directly above your profile name, and above your picture will be a word. That word will be used as your name when XBox goes online. This works best when there is only one controller plugged into the Xbox, so the multi-player game will not start before you see your name. ]:- ik kan het dus niet meer veranderen....
Is er ook nog een stompy in de buurt? K zal toch niet de enig wezen met zo'n naam? Oh.... en heeft iemand DOA3 te leen? Kan ik em veranderen naar iets cools zoals Pichu ofzo..... ]:-
Heej mutts, ik vind dit echt vreemd hoor, ik heb nog nooit doa3 gespeeld op de xbox. en hem ook nog nooit gelinkt dus ik snap niet hoe dat komt, ik sta er wel verbaasd van!!!