Halo strategy guide

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LYNX, 1 dec 2003.

1. LYNX

LYNX easy to peel, sweet.

Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet waar ik er een kan kopen, het liefst een nederlandse site waar je kan betalen met acceptgiro.

2. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hem gewoon bij bol.com bestellen kost 15€ zonder verzendkosten. De stratguide is van PRIMA. Is een erg goede guide al zeg ik het zelf vind alleen de maps niet atlijd even duidelijk. Veel suc6.

3. LYNX

Leuk Bevonden:
    0
    Staan er ook tips in voor halo multiplayer? Ik speel nu namelijk vrij veel via xbc..!

4. Revolution

Revolution What?

Leuk Bevonden:
    0
    Halo is orgineel nooit bedoeld voor multiplayer over XBC, dus dit zal er ook niet instaan, denk ik.

5. LYNX

Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel niet iets over het spelen via xbc., maar gewoon de multiplayer in het algemeen. Bijv multiplayer maps die zijn uitgewerkt, plaatsen waar de goede wapens liggen. Goeie sniperplekken enz.

6. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    xbox connet is gewoon syslink over internet dus als ja er staan heel veel mp tips truks en plekken in waar je ammo healt onzichtbaarheid ed. uit gebreide mp omschrving

7. Gambit^1

Gambit^1 RGO

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon veel oefenen en proberen, kom je er zelf ook wel wachter. :)

8. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft dit iets met oefen te maken vind ik niet je kan namelijk niet een mp hosten als je alleen ben dus is zou guide makkelijk omdatji dan alles weet te vinden en anderen niet. Een guide is makkelijk en er staan echt dingen in die je niet zo 123 vind want ik had halo zeker al 10x gespeeld en was een aantal dingen en secrets niet tegen gekomen. dus heeft altijd een meer waarde

9. LYNX

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik met je eens, zijn er btw ook verschillende guides. En zo ja welke is de beste? :)

10. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die van Prima is volgens mij de eninge want heb zelf geen andere kunnen vinden deze is wel gelicenceerd door MS. Dus de officieele

11. LYNX

Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik weet welke en waar ik em moet kopen ! :9
    THNX

12. HaloWeen

HaloWeen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bungie's officiele Halo site bied ook korte maar krachtige (en gratis) guides, zowel voor sp als mp.

14. Gambit^1

Gambit^1 RGO

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er toch ook achter gekomen door te spelen en niet met zo'n guide? Gewoon veel doen, en kijken wat anderen doen. Weet nu zelfs onzin tricks. Veld uitvliegen enzo. :eek:

Deel Deze Pagina