Welke fouten? zelfs in je vorige reply zie ik tig fouten!!
Dit is jouw origineel:
22 februari komt de Xbox uit in Japan. Nog 3 dagen wachten dus voor de Japanners. Het reclame geweld is in ieder geval al volop losgebarsten en je niet als japanner zeggen dat je nog nooit iets van de Xbox hebt gezien.
Het aantal reclames en aanplak biljetten is zeer groot. Hierdoor is het voor de gemiddelde Japanner bijna onmogelijk om zonder ook maar en bord met Xbox erop gezien te hebben de winkel te verlaten. Hele gebouwen zijn versierd, net als dat in times square gebeurde.
Mijn revisie:
22 februari komt de Xbox uit in Japan, dus nog 3 dagen wachten voor de japanners. Het reclame geweld van Microsoft is al volop losgebarsten, elke japanner zal en moet weten wat de xbox is .
Microsoft pakt de marketing zoals gewoonlijk groots aan. De biljetten aan de muur van belangrijke politieke figuren en wereldleiders zijn vervangen door het grote fel groene X logo, zelfs de melk is groen! Gates zijn firma haalt echt het onderste uit de kan, complete gebouwen zijn zelfs versierd, net zoals bij Time Square gebeurde! Als de Xbox een flop word in Japan, ligt het in ieder van niet aan Microsoft. Deze jongens hebben hun best gedaan om de console te laten slagen in dit rare, o zo bijzondere sprookjesbos, en toen kwam de uil, de uil, wat is een uil, een uil dat is een ding, je kan er pap mee roeren, hij helpt je ook om de baby mee te voeren. Zeg mij waar die is, ik zoek hem al zo lang. De lepel van goud, hij moet er zijn waar mie verteld me waar??? OK, tot zover dus, maar zo moet het ongeveer. (prutser hehe)
Laatst bewerkt door een moderator: 20 feb 2002