Halo sucks?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gouranga, 13 sep 2004.

  1. Gouranga

    Gouranga ( /_ )

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja, ik moet toch wat verzinnen om jullie aandacht te trekken 8)... Nu denk ik er niet zo over hoor... maar toen ie net uit was wel, echt de shit vond ik het niet. Dat spacy gedoe trok mij niet zo. Later ben ik het wel gaan waarderen. Ik ga (als een van de weinigen denk ik) mijn geld uitgeven aan Fable, ipv Halo 2. Halo 2 koop ik misschien wel als de prijs wat gedropt is :).

    Na al die threads over hoe vet Halo is en hoe geweldig Halo 2 wel niet gaat worden, wil ik nu wel eens weten wie van jullie Halo ook niet echt geweldig vindt.
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    ik ga Halo2 ook niet kopen omdat ik niet zo van FPS hou.Ik kreeg Halo bij mijn xbox maar ik heb het nog niet eens uitgespeeld :eek:

    ik zeg niet dat halo of halo2 slechte games zijn/worden maar het is gewoon niet mijn smaak.Geef mij maar een goede race game of PES4
     
  3. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    de campaign vind ik ronduit kut... 't begin viel wel mee, maar met de floot ofzo had ik het al wel gehad ---> boring! Multiplayer is uiteraard een stuk vetter.. dat maakt alles goed. Al zitten er wel soms mogelijke fouten in de game... pistol sterker dan een assault rifle?!

    Ik vind Halo over het algemeen niet echt heeeeel super... MP is vet, de rest niet
     
  4. Gouranga

    Gouranga ( /_ )

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee Halo is zeker niet slecht, het is net als in jouw geval gewoon mijn smaak niet :).
     
  5. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo1 vond ik inderdaad niet zo superdeluxe, de single player was wel leuk om een keer uit te spelen maar echt spectaculair vond ik het niet. Toen ik met 3 vrienden uit mijn klas elke vrijdag ging multiplayeren ging ik halo ovigerens meer waarderen
    (lekker alleen met rocketlaucher iedereen opblazen enz enz), toch denk ik dat de singleplayer van halo2 sterker word, ook de muliplayer word master (hoop ik toch?!?!?)

    greetz wooly
     
  6. Turbo_Schaap

    Turbo_Schaap Oldskool member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het wel een geinig spelletje, maar somige dingen waren ook weer vaag en te donker doordat je te veel moest zoeken.

    maar voor de rest was het wel leuk
     
  7. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Of je koopt ze beide? Hoe lang heeft het eigenlijk geduurt tot Halo is gezakt in prijs, twee jaar?
     
  8. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind het dus wel een briljant spel. De sp heb ik dan ook zeker 10x uitgespeeld en op alle moeilijkheidsgraden. De mp is nog wel het beste van het hele spel, die is gewoon te perfect.
     
  9. FabianNL

    FabianNL Guest

    vind halo1 echt een geweldig spel, het is duidelijk niet perfect hoor (sommige levels waren ronduit k*t, flood aan het eind idd irritant, en nog wel een paar kleine dingetjes) maar ik vind het veel, en veel meer plus-punten hebben dan min-punten. Vind het dus een geweldig spel en heb Halo2 ook metteen gepreorden (en Fable ook hoor :) )
     
  10. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Halo 1 niet leuk maar Halo 2 zou ik alleen kopen vanwege de multiplayer. Ik heb dat namelijk gespeeld en dat was echt heel erg leuk!
     
  11. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ga nooit zo mee in de hype van games zoals halo1+2 en fable, daardoor zijn mijn verwachtingen niet zo hoog en valt de game altijd leuker uit dan ik verwacht had.

    ik kreeg gewoon kippevel van halo en dat is een goed teken voor mij

    ps:eyz juve man ^^
     
  12. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik moet zeggen dat ik halo wel erg goed vind, maaaaar hij is wel degelijk overgewaardeerd. De single player campaign is verre van perfect en kent veel te eentonige levels met steeds herhalende gebieden. De flood was ook niet echt bijzonder en 'The Library' zoog gewoon zwaar.
     
  13. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    vooral de saaie levels in halo en het verhaal dat me niet wist te boeien vond ik klote, had er veel over gehoord maar vond het singleplayer gedeelte echt kut, vooral de besturing van de warthog en de covenant die er eerder uitzagen als teletubbies dan als aliens die de grootste bedreiging voor de mensheid vormden. De flood vond ik daarentegen wel tof. Toch ga ik halo 2 kopen, voor de multiplayer, de singleplayer is een extra die ik misschien wel, misschien niet ga spelen.
     
  14. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 1 vond ik echt geweldig mede door co-op en sublieme fragfeesten elke zondag met een paar maten... :D
     
  15. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind Halo dus ook echt helemaal bagger. Mijn geld gaat dus ook absoluut niet naar Halo2 en ik heb ook nog geen screen gezien van het spel. Ook die complete hype met dat Ilovebees laat ik lekker aan mij voorbijgaan. Maar af en toe heb ik inderdaad het gevoel dat ik de enige ben die er zo over denkt. Vind het dus wel leuk om hier wat medestanders te zien in dit topic.
     
  16. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    dat ilovebees vind ik maar vage shit, was hier tijdje weg op forum (nooit actief geweest hehe) en toen ineens dat.
     
  17. Ereinion

    Ereinion Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Halo een aardig leuk spel, maar zeker niet zo briljant als sommige je doen geloven. De single player campagne had een leuk verhaal, maar het belangrijkste, het level design was ronduit dramatisch. Gang na gang die allemaal precies op elkaar leken. Het leek wel of ze al die levels even in 5 minuten in elkaar gezet hebben. Nee, neem dan een spel als Riddick, die heeft wel schitterend en afwisselend level design. Ik koop halo 2 natuurlijk wel, deel 1 was zeker niet slecht, en multiplayer zal vast leuk worden. Maar dat alle previews over Halo 2 die ik tot nu toe heb gelezen alleen over de multiplayer gaan doet mij het ergste vrezen dat de single player campagne er weer even bij inschiet.
    Het zou mij niets verbazen dat als men over een jaar of 6 terug kijkt om de xbox Halo 1 en 2 lang niet als de beste spellen ervaren zullen worden. Mulitplayer is best leuk, maar het is altijd hetzelfde, je hebt zelden nooit te vergeten ervaringen. Een boeiende single player campagne (zoals Riddick, KOTOR etc.) hebben die wel, en zal je sneller later nog eens uit de kast pakken.
     
  18. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik weet dat ik spellen liever live speel dan single-player 9 van de 10 spellen speel ik niet uit.. omdat ik na een tijdje alleen maar live doe... maar ik ben wel met je eens Halo was vrij herhalend... en ik hoop dat Halo 2 ook een sublieme single player heeft, want ik vond halo eigenlijk singleplayer alleen leuk doordat het me eerste spel met co-op was... en toen heb ik het dus wel vaak gespeeld + multiplayer en dat heeft een onuitwisbare indruk op mij gemaakt :+
     
  19. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vondt de gameplay in de singleplayer van halo goed. Maar om nou te zeggen dat de multiplayer zo veel bijzonders is. Ik heb zelfs de multiplayer bijna niet gespeeld. En dat komt vooral omdat je er ook geen bots in de multiplayer kon gooien.
    Ik ken andere spellen met een beter uitgewerkte multiplayer. Goldeneye of perfect dark bijvoorbeeld. Het enigste wat ik leuk vondt aan halo is met warthog tegen warthog vechten. Een soort van carmagadon en degene die uit de warthog valt moet snel weer in de warthog stappen en mag niet schieten. En die speler die nog in de warthog zit moet de andere speler dood rijden. Ik heb echt soms in een deuk gelegen met me broertje. :D
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het enige wat voor mij niet hoefde in Halo was , The Flood.
    Zelfs ben ik een voorstander van goede RPG games.
     

Deel Deze Pagina