halo systemlink vraag..

Discussie in 'Algemeen' gestart door loris65, 24 dec 2003.

1. loris65

loris65 4-stroke chief

Leuk Bevonden:
    0
    mogge, als ik 2 xboxen aan elkaar knoop, dat werkt natuurlijk, ik "zie" dan mijn kameraad zijn xbox, dat we connectie hebben. dan staat er bij mij een naam in beeld bijv: Marcel.
    nu staat er bij mij ook een naam, die wil ik veranderen dan, dus niet mijn halo profile editen dus he?
    maar ik wil de naam vernaderen dat als we linken, ze mijn xbox zien met mijn eigen naam, snappie?

dus eh, help?

2. TheGreatMo

TheGreatMo www.thegreatmo.tk

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wil je die naam veranderen? Het maakt helemaal niks uit. En je schiet er helemaal mee op. :confused:

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je Xbox heeft een naam ja, standaard is dat een naam uit een lijst van 80. Die naam kon/kan je veranderen door met Dead or Alive 3 in de Survival (?) mode in de top10 te komen. Dit kon ook in Cell Damage.

Het is dus niet 'standaard' te doen.

4. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind het ook allemaal wat vaag met die namen, toen we maandag weer eens gingen lannen hadden we de namen

weezy
    ppppppp
    fed
    bike mugello

als namen voor onze xboxen :confused:

volgens mij neemt hij gewoon namen van saves op de HD over ofzo.

5. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn xbox heet gewoon Robbert. En ik weet echt niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen, heb wel doa3 gespeeld.

6. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    nou de naam van mijn xbox: bike mugello is een bike setup bij MGP2 die ik een keer opgeslagen heb. Net als de naam pppppp een savegame is bij een anders spel, niet doa3

7. Eduard888888

Eduard888888 BEER!

Leuk Bevonden:
    1
    Ja is echt verneukt, mijn xbox heet namelijk pppppppp. Komt denk ik omdat ik vaak zo save(te lui om iets fatsoenlijks te doen).|:-

8. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je dit ook ergens zien zónder te systemlinken? En hoe werkt dat met die survival mode van Doa3?

9. XaeroFuN

XaeroFuN Sex: No thank u

Leuk Bevonden:
    0
    geen id verder, maar weet wel dat het met meer games kan, bij motogp2 d8 ik, heb t zelf meegemaakt dus, en nog wat games..

10. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je Xbox krijgt gewoon een naam die je bij verschillende top scores van spellen kan invullen. Er zijn een paar spellen waar dat bij is in ieder geval DOA3 MotoGp 2 en Cell Damage maar het kunnen er ook meer zijn. Maar mijn Xbox heet gewoon Dark Shadow omdat ik dat een keer als naam heb ingevuld bij DOA3

11. loris65

loris65 4-stroke chief

Leuk Bevonden:
    0
    wel als je xbox "4-ever" heet...
    dan neemt niemand je serieus ja...
    zie je het voor je? ga je een lekkere stoere deathmatch doen, heet je "4-ever"
    waar het vandaan komt?
    voor jou een vraag, en voor mij ook, ehehe

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, bij DOA3 krijg je nadat je survival hebt gedaan ofzo een lijstje met 5 namen die je ooit gebruikt hebt bij het invullen van een topscore. Onderaan staat altijd al een standaard naam, de naam van je xbox zoals hij oorspronkelijk heette (bij mij staat daar Snake).
    Je kan dus de naam van je xbox veranderen door bij DOA survival ofzo te doen en dan je naam in te vullen in de ranglijst.

13. loris65

loris65 4-stroke chief

Leuk Bevonden:
    0
    kijk, das een tip!

14. moza

moza work@day-shoot@night

Leuk Bevonden:
    0
    ok laat ik het even uitleggen mijn x-box heete eerst ghost (best geinig overigens) maar dit kan je zelf veranderen maar wel met een omweg dit gaat als volgt je hebt je profile zorg (door een poos met die profile te spelen) dat dit je main profile wordt laat vervolgens (en ik weet dat het moeilijk is) je x-box een poos uitstaan, ik praat hierbij over ongeveer 3 dagen en dan zou je profile naam als naam van je x-box moeten verschijnen.
    de mijne heet nou MOZA ik hoop dat het bij je werkt nou moet ik wel zeggen dat het bij een maatje van me niet werkte dus het kan ook iets langer zijn geweest dan 3 dagen ik was zelf op vakantie dus... zekerheid heb ik niet voor je

15. loris65

loris65 4-stroke chief

Leuk Bevonden:
    0
    tis al gelukt, ik had een savegame staan van motogp, daar stond die naam die ik niet wilde op een kuip van een motorfietsie, naam veranderd en klaar is kees.. eh loris..

Deel Deze Pagina