[XOne] Halo systemlink werkt niet

Discussie in 'Games' gestart door Tuneman, 16 jul 2003.

  1. Tuneman

    Tuneman Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer al een hele tijd te linken met halo. heb uiteindelijk maar officiele linkkabel gekocht maar probleem blijft bestaan (had een crosslinkkabel). De xboxen zien elkaar wel maar zien niet dat er een game op 1 van e xboxen wordt gehost. Nu is het enige verschil dat het ene spel in nederland is aangeschaft en engels als taal heeft en het andere spel in frankrijk en duits als taal heeft. Zou dat het probleem kunnen zijn?

    of doe ik iets verkeerd met het linken? bepaalde manier van aansluiten, is er toevallig een maximumlengte aande kabel? ( ik wil uiteindelijk zlef een kabel van een meter of 15-20 maken om zo ook echt in andere ruimtes tegen elkaar op breedbeeld tv's te kunnen spelen...

    greetz,

    Tuneman
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2003
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja dat is het probleem ... HALO UK kan alleen linken met HALO UK en niet met Halo (Fr) of een Halo (sp) of Halo (us)
     
  3. Tuneman

    Tuneman Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks!! moet die vriend van me maar een nederlandse halo kopen.. tss.. dat je nog afhankelijk bent van taal op deze bol..

    niet te geloven..

    Tuneman
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Live spellen hebben dit probleem niet ... maar ja halo is een pre-live game en ze ware dit vergeten te scripten .. net als de hooks voor live .. vandaar dat deze ook nooit live zal gaan
     
  5. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    ??? deze game gaat nooit live omdat de engine daar niet voor gebouwd is, daar heeft het taalprobleem niks mee te maken.
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dat zei ik ook ...
    hooks is code die op zoek gaat naar patches of updates ...

    excuses voor de verwarring :)
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Fardo komt ook niet aan met het taalprobleem, alleen met de verschillende versie's.
     

Deel Deze Pagina