Halo: The Fall Of Reach Hey dudes, kheb gister het boek van Halo uitgelezen en kheb nu een paar vragen en theorieen: o ja, !!!als je het boek niet hebt gelezen, ga dan terug, het boek is het waard!!! enjoy it
1) De Covenants gebruiken een kaste-systeem. voorbeeld: De Spartans vinden een dode Jackal met een grote voetafdruk, een tijdje later maakt de mensheid kennis met het fenomeen Hunters... Maar in het spel zie je de Covenants niet echt gebruik maken van zo'n systeem... 2) The Covenant Homeworld, dit moet meervoud zijn. Het is een gecombineerd leger van verschillende rassen. bewijs: de Grunts dragen een masker waardoor de ultralkoude methaan inademen(of dit de oorzaak voor hun piepstemmetjes is, is nog niet bekend) terwijl de Elite's gewoon de atmosfeer van Halo inademen. Ik denk dat met de Homeworld de planeet van de Elite's en/of de Prophets mee wordt bedoeld. to be continued...
*heeft al eens zo'n thread geopend, niet echt succes... ff topictitel aangepast. Goede reply komt zodra ik me homework af heb.
waar kan ik dit boek kopen ?? kan ik die bij de boekhandel bestellen en in welke taal is verkrijg baar nederland of engels ??
Hey tha Raptor, mag ik ook hier mijn theorieen spuien ook al is mijn kennis basis(heb TFOR niet.) ik kan wel aardig redeneren.
hoe gaat het met je huiswerk? moeilijk?kzal effe met je oefenen: 1 plus 1= 1 plus 2= 3729848/6.394 min 737 en daar de wortel van
Nee ik ben klaar, moest tv kijken voor engels Anyways, ontopic. Even wat over TFoR, ik heb hem nu veel (te vaak misschien) gelezen, en het valt mij op dat er erg vaak het werkwoord "to glance" in voorkomt, RaaR
dat zegt een marine ook in level 1 the captain needs you on teh bridge ASAP As Soon As Possible, is dat een mooie vertaling? *gaat offline
ASAP betekend As Soon As Possible idd AWOL (dacht dat die er ook in voorkwam) betekend Absent WithOut Leave. To glance: Take a quick look at.
is die militaire alneder in het boek gelijk aan de beurgerlijke, volgens mij niet anders zou John drie mannen doden terwijl hij veertien is. en die missie op die asteroide, heeben ze daar een mjolnir battle suit aan?
waar kan ik dat boek nou krijgen want in de bieb hadden ze hem niet en de computer herkende hem ook niet. daar dan
1.In het boek wordt dat verteld en je merkt ook dat de Grunts veel lager zijn dan de Hunters. Jackals en Grunts worden ook met massa's in de strijd geworpen terwijl de Hunters en andere in minder mate gezien worden. 2.The Covenant Homeworld is 1 wereld. Als de mensheid gelijkt krijgt met wat ze denken dan zijn allemaal verschillende soorten wezens en niet gerelateerd. De thuiswereld is de planeet van de Prophets. Hun zijn de deskundige. Maar uit Halo 2 zal maybe blijken dat geen enkel wezen wat we nu hebben gezien van die "homeworld" is. Misschien zijn er nog sterkere wezens die deze andere rassen heeft gemanipuleerd naar de Covenant. Het boek is gewoon uber vet en echte een must. Zonder het boek gelezen te hebben, weet je veel minder van het spel af. Je mist de leuke details.