allo lui ik heb een probleempje ik kom vast te zitten in the library als je 343 Guilty spark moet volgen naar the index dan moet je ontiegleijk lang tegen de floods knallen hoe kam ik hier uit?
die index volgen als je 1 level hebt gedaan dan is de weg bij de andere ongeveer gelijk, niet zo moeilijk, alleen wel een gigantisch kut level.
Ja idd een gigantisch kut level. Ik ben er gister ander half uur mee bezig geweest met co-op!!! Kom ik (volgensmij) aan het eind van het level bij een stuk waar 2 tanks en een hele bult mannetjes met rocketlaunchers zitten. Heb het stuk drie keer op nieuw gedaan, maar als er een teamlid dood is kan hij niet gelijk respawnen, ook al loop je een heel stuk terug. Ben hier niet verder gekomen, later toch maar gewoon de xbox afgesloten, en hopen dat het vandaag beter gaat....
vooral een ding niet doen: Rennen... blijf gewoon rustig lopen en als je weer een event triggert waar er een lading flood naar je toe komt, loop dan achter uit en knal ze daar af, wat je dus ook doet: ga niet door de flood heen rennen en nogmeer groepen flood triggeren door op bepaalde punten in het level te lopen, als je dit doet is het niet echt moeilijk...
kwenie waar je vast zit, maar ik was best vaak dat tering-343 heukertje kwijt maar dan moest ik steeds een gang naar beneden inlopen, misschien heb je daar wat aan?
**tip** gebruik de schotgun...deze is het meest effectief tegen de flood.. gebruik nooit plasma wapens En nog een tip..die kleine flood dingen..die als maar rond zwefen...moet je gewoon negeren...niet op schieten..is zonder van je ammo...gewoon overheen lopen..
Gebruik beter de assault rifle 1 keer over de flood heen maaien en weg zijn ze, ik heb het dan over die irritante k*t vliegende beesten
das zonder van je ammo...je kan er ook gewoon tegenaan lopen..ze doen toch (haast) geen damage (niet genoeg om je schild te laten verdwijnen
uhh die dingen die rondvliegen is niet enemy hoor die helpen jou door flood kapot te schieten met zon straal.
Lees dude, hij schreef " die kleine flooddingen" Die moejje dus wel gewoon knallen of achterlaten, is toch echt de vijand.
shotgun werkt goed tegen alle floodknakkers (ook die kleine kutbeesten), assault rifle is niet slecht maar werkt minder goed tegen die grote knakkers.
die dingen zyn fakking eng! ik ben er net ook aangekomen...nu nog in de Flood tenminste..dus ben bang dat ik er nog zéér veel tegen zal komen...heb byna geen zin meer om verder te spelen...maar komtw el weer...
ik vond het juist lachuh! Toen in dat level dat je de flood voor het eerst tegenkwam, echt wel onverwachts!
Flooddingen zijn flooddingen, ze helpen je sowieso niet of ze nou springen, glijen, zweven of varen, is de vijand.
O zou wel kunnen...ik heb er niet echt bestudeert...maar volgens mij zweven ze hoor...in kleine groepjes...of ze lopen en de rest gaat er boven op staan...soort van piramide Maar volgens mij zweven ze... Iemand anders een mening..???? zweven of springen??