1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo: The Master Chief Collection

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 14 jun 2014.

  1. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Hij claimt eerst dat langzame matchmaking altijd al een onderdeel is geweest van Halo, daarna claimt hij dat het alleen zo is als je op een hoog niveau speelt, dat is een gigantisch verschil. Dat is iets van 5% van de spelers, bovendien geeft hij zelf in zijn post aan dat het probleem vooral wordt veroorzaakt door de spelers zelf en niet de game. De conclusie dat het 'altijd een onderdeel van Halo is geweest' is gewoon fout.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  2. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeerde gisteren ODST the halen maar de store accepteert paypal niet? Iemand hier ervaring mee?
     
  3. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Doe het niet man.. doe het niet..
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee, want ik betaal gewoon met PayPal. :D

    Meer specifiekere informatie zou wel fijn omtrent je probleem. ;)
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Voor degene die de game nog willen hebben, is nu €13,96 bij CDKeys.com
    link
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  6. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Tja, als je een week later aan komt schijten moet je niet verwachten dat die prijs nog geldig is...
     
    Reckuuza, rubenpol007 en Jorrie vinden dit leuk.
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Werkt deze game inmiddels?
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Soort van, maar het is gewoon niet meer boeiend. MP is traag en niet echt meer levendig. Campaign is natuurlijk wel altijd prima te doen.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Nu €12,90 zelfs.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Pfff. Halo 1 is wel een struggle hoor in 2016 haha.
    Lange levels die veel op elkaar lijken met constant dezelfde enemies. Library was een hel. Verder wel grappig om weer eens te spelen. Sommige dingen herkende ik nog. Maar was ook wel blij toen ik klaar was.
     
  12. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Blij dat ik klaar was..? Je hoeft het niet te spelen eh..
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja was bij het laatste level en wilde het toch afmaken. Ik had nog niet 5 meer levels moeten hebben.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Halo 4 SP was awesome. Heel tof gedaan. Alle campaigns gespeeld nu van MCC. Beetje moeilijk te zeggen welke het tofst is eigenlijk. Gezien de tijden dat ze zijn uitgekomen.
    Halo 1 was veel nostalgie. Herkende nog wel dingen. Maar qua gameplay en story was het niet heel bijzonder maar ja zoals ik zei een andere tijd.

    Halo 2 was een stuk beter en herkende ook nog wat dingen. De cutscenes waren super en de gameplay en story waren een stuk beter dan Halo 1. Nog steeds wel wat gangetje gangetje en eerst door een level heen lopen en daar weer helemaal teruglopen. Maar stuk minder dan 1. Maar overal een toffe campaign ook qua setpieces.

    Halo 3. Voelde iets frisser en bekender aan qua gameplay die we nu gewend zijn. Veel meer focus op voertuigen ook. Heb hem volgens mij wel een keer gespeeld maar wist er niet veel meer van.
    Was wel tof maar was verder wel minder intrigerend.

    Halo 4. Is meer een game van deze tijd natuurlijk. Veel meer focus op diepgang van Chief en niet zoals de andere games. Super soldier "simpelheid"
    Vond story echt goed gedaan. Gameplay met de abilities gebruikte ik nu ook veel meer en de Prometheans waren fris als nieuwe tegenstanders. Geen Flood gelukkig. Daarnaast waren hun wapens ook tof om te gebruiken. Geweldige omgevingen ook.

    Tof om het allemaal in zo een package te spelen. De 10 euro zeker wel waard. Puur door de campaigns al.
    Aardig wat uurtjes gespeeld ook.
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Voor 10 euro zeker een steal. Halo 4 vond ik zelf geen Halo meer helaas. En nog maar te zwijgen over de MP.
     
  16. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik kan Halo Reach dan zeker nog aanraden. Is volgens mij wel een beetje een 'love it or hate it' onder Halo fans, maar de campaign blijft uitstekend, ik vind het zelf de beste van de 7.
     
    Matrix vindt dit leuk.
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom vond je Halo 4 geen Halo meer dan?
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    De hele look-and-feel had meer weg van een middelmatige game uit de budget-bak dan die specifieke Halo touch waar we zo van hadden leren houden. Voor mij was het vooral dat de vijanden en weapons ongeïnspireerd waren in vergelijking met het design van de Covenant.
    Nu, jaren later, kan ik mij nog alle levels van Halo 1-2-3 en Reach herinneren. Van Halo 4 kan ik eigenlijk alleen nog maar de jungle voor de geest halen. Niets had echt de magie die je bij blijft.
     
    Jorrie, Racerblade01 en Lethal AK47 vinden dit leuk.
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm apart. Had juist het tegenovergestelde. Vond het geweldige levels juist. En zoals ik zei vond ik de Prometheans super om tegen te vechten met hun teleporteren en healen. Ook geen bulletsponges zoals veel Covenant was (Hunters...) Je komt ze soms in Halo 4 tegen en iedere keer hoopte ik dat het snel over was zodat ik tegen de Prometheans kon vechten. Heerlijk ook als ze ontplofte. Vond de wapens ook super. Awesome animaties en schoten super. Gebruikte bijna altijd de Light Rifle en Scattershot.
     
  20. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Misschien omdat je Halo 1 t/m 3 relatief snel achter elkaar gespeeld hebt? Als je die in een paar weken tijd achter elkaar speelt zou ik ook wel Covenant-moe worden, denk ik.

    Wapens ben ik wel met je eens trouwens. Het waren bijna allemaal kopieën van Covenant of UNSC wapens, maar ze zien er wel prima uit.
     

Deel Deze Pagina