1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo: The Master Chief Collection

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 14 jun 2014.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hmmm, lijkt verdacht veel op de map (Arena) Zealot.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Een sprintloze shooter moet je in deze tijd toch ook niet meer willen? Dat speelt zo enorm traag...

    En wat is er nu weer mis met ADS. Dat Neogaf blijft ook een compleet drama...
     
    MAD 1976 vindt dit leuk.
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ADS als in aiming down sight? Dat is juist nice als dat erin komt want dat was altijd het enige wat voor mij Halo een beetje statisch maakte.
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Mwoah, door dat ADS lijkt het meer CoD dan Halo. Vind ik niet echt passen bij een Halo game.
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    ADS hoort er imo gewoon niet in, maar sprint vind ik juist fijn. Dat was een van de weinige positieve dingen aan Reach... eindelijk sprint!
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Midship man !
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet niet of het ads is. Of misschien is het alleen voor dat wapen. Zoals de zoom van een battlerifle.
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dacht ik ook net aan hoop het. Alsjeblieft niet van die kut CoD praktijken... dat verneukte Halo 4 al.
    Ik dacht even aan Reach.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik denk het. Want als die inzoomt zie je geen red dot ofzo. Je ziet de gewone hipfire crosshair maar dan wat ingezoomd
     
  12. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ironisch, want sprint maakte de game er niet sneller op. In mijn mening speelt H2 sneller weg dan H4, maar dat zal misschien aan mij liggen. Het is namelijk zo dat hogere base snelheden en hipfire sneller is dan sprint --> stoppen --> hipfire.

    Daarbij is het ook niet zoals zoom, zoom veranderd niks aan je snelheid, maar ADS forceert stilstand.

    Ik wist het gewoon toen ik die RDS zag bovenop een BR, ADS in Halo, +10 headshot. Zucht, H4 stierf uit vanwege dit soort dingen en het lijkt alsof H5 er nog even een schepje bovenop gaat doen. Over een maand spelen we de beta en dan kunnen we zelf oordelen, misschien dat het meevalt. Maar je zou toch denken dat ze terug naar de Halo/Arena roots zouden gaan omdat ze daar altijd zoveel populariteit vanwege hebben gehad.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2014
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    ADS hoort niet in een Halo game vind ik, en het lijkt er op of het standaard voor alle wapens is.
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ach, ik ben blij dat ik de beta kan spelen. Dan zie ik het wel snel genoeg...
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528


    Wanneer heb je Halo 2 voor het laatst gespeeld? Ik heb pasgeleden mijn Xbox 1 weer aangesloten en Halo 2 is gewoon enorm traag i.v.m. zijn opvolgers, mede door dit.

    Halo zoals we het kennen is gewoon klaar en dit wordt imo het laatste goede spel in de reeks en dat is alleen omdat het een remake is. Ik ben vanaf kinds af aan al fan van het hele universum, heb de boeken gelezen en de spellen helemaal kapot gespeeld. Met het verhaal van Halo 4 en de gameplay van Halo 5 (ADS en Sprint komt er gewoon in) is Halo gewoon klaar.
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Dat word geen One voor mij zo te zien :+
     
    MAD 1976 vindt dit leuk.
  17. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb de potjes midship altijd als ontzettend snel ervaren. Maargoed, ik vind dat sprint eventueel over het hoofd kan worden gezien ook al ben ik geen fan van het verlagen van base snelheden om vervolgens sprint --> stop --> schieten te krijgen. ADS aan de andere kant is een absolute nachtmerrie voor elke Halo fan, want dat zou betekenen dat of zoom eruit is of dat ze iets met de standaard Halo gameplay hebben gedaan waardoor ADS een voordeel heeft. Beiden zijn geen optie wat mij betreft, vooral de laatste niet.

    Ik neem trouwens terug wat ik zei over sprint, ik kan me inmiddels weer goed herinneren dat de map design van H4 vaak gebaseerd was op de aanwezigheid van sprint. Dus in dat geval mag het wat mij betreft gewoon helemaal eruit.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Er zal wel weapon modification in zitten, wanneer dat er in zit is Halo echt morsdood.
     
  19. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Als ADS alleen de cosmetische vervanger is van zoom (functionaliteit blijft hetzelfde) dan is het samen met sprint one nail in the coffin.

    Loadouts + weapon modification = dood. Simpel zat.

    Maar dit is toch gewoon raar? Die vidoc over H5 zei dat ze geleerd hadden van hun fouten en nu terug willen naar de arena roots. Daarbij hebben ze volgens mij ook veel van de oude Halo pro's ingehuurd om mee te helpen aan de game, kan me niet voorstellen dat hun denken dat dit de juiste weg is.
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Halo: The Master Chief Collection Launch Invitational by ESL

    Tweede dag!

     

Deel Deze Pagina