1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo: The Master Chief Collection

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 14 jun 2014.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zit een stream te kijken. En die gast kreeg net een message ingame van "New matchmaking data" En had toen een game binnen een minuut.
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hmmm, nog niks gezien helaas.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Komt ook weer een update 5pm pst.
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zou fijn als het een keertje soepel gaat! 8)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Klopt, maar vind het al best snel van 343 met die fix, als het klopt. Er zijn studio's die er langer over doen. BioWare met Mass Effect I destijds heeft helemaal nooit wat aan de framerate gedaan bijvoorbeeld en dat was een stuk minder lastig programmeren dan bij de One. Benieuwd, straks misschien even kijken hoe en wat.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Hoe kom je aan die informatie dat het makkelijker zou zijn?
     
    Servantes vindt dit leuk.
  7. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Hopelijk kunnen we vanavond gewoon wat potjes normaal spelen... kan ik ff wennen aan die hele besturing:lol:
     
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Battlefield heeft er 3 maanden over gedaan om het goed speelbaar te maken. Pas na 10 maanden werkte alles vlekkeloos.
     
  9. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Is snap niet dat mensen dit soort wanprestaties nog goedkeuren en dat bedrijven hier mee wegkomen
     
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ondanks dat de game te vroeg is gereleased, is het nog wel de beste en grootste FPS op de next-gen tot nu toe lijkt me. Als je de schaal van de maps, aantal spelers, graphics, variatie in wapens en gamemodes bekijkt is er volgens mij geen enkele game die in de buurt komt (vooral CoD niet). Ook hebben ze ontzettend veel tijd erin gestopt om het te fixen én te verbeteren. De Community Test Environment is een zege gebleken voor deze game en zullen ze ook in de toekomst de vruchten van gaan plukken.

    Belachelijk dat ze het spel in Alpha staat hebben uitgebracht ja, maar ik geef ze wel dikke kudos voor de manier waarop ze het opgelost hebben. Nu een jaar na de release denk ik dat we er wel beter van zijn geworden. Het komende jaar zie ik geen FPS uitkomen die beter is dan BF nu.

    Mocht 343 binnen een week de problemen met de MCC oplossen, dan hoor je mij niet klagen.
     
  11. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    MM werkt nog steeds niet. Net 3x 15 minuten gewacht maar ik kon geen game vinden. Wat een teleurstelling tot nu toe zeg, gewoon spijt dat ik geld geef aan een ontwikkelaar die zo met hun klanten omgaat.
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Pff, ik ben écht blij dat ik me in het kunnen houden en niet voor deze game speciaal een Xbone heb gekocht.

    Waardeloos dit.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je moet ook geen 15 min wachten. :)
    Gewoon zoeken en als het na 2 min niet lukt er gewoon uit gaan een opnieuw doen. Zie streamers zo gewoon steeds matches krijgen.
     
  14. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    :lol:
     
  15. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat een hoop geklaag en gehaat hier zeg. Er zijn gewoon wat opstart problemen, iets wat (helaas) vaker bij grote releases het geval is.

    Ik ben dolblij met eindelijk weer een fijne multiplayer shooter zonder sprint, perks, kill streaks. En dat alles op dedicated servers.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    X-Junk vindt dit leuk.
  16. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Hopelijk kijk ik er zelf door al die menu's overheen, maar zit er nu ook matchmaking op online co-op van één van deze games?
    Kon het gisteren niet vinden in ieder geval.

    Verder ook nog maar twee matches kunnen vinden, waarvan 1x swat op beaver creek halo 2. Dat was weer ff wennen zeg, maar wel lekker:D
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja, heb je veel aan, aan die dedicated servers.:lol:
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Dedicated servers kunnen ze ten minste wel patchen. Een P2P verbinding zal altijd slecht blijven.
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Damn, wat een dramaqueens allemaal, alles wordt wel gepatched, denk je nou echt dat ze het hierbij gaan laten?
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Precies, niks aan de hand en hiervan leren ze alleenmaar. Tuurlijk hadden ze het misschien beter kunnen voorbereiden, maar opstartproblemen/kinderziektes komen overal voor.
     

Deel Deze Pagina