1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo: The Master Chief Collection

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 14 jun 2014.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    NOG STEEDS NIET GEWOON? Inmiddels is er weer stof op mn Xboner controller gekomen
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet optimaal nog steeds. Maar het wordt iedere dag beter en je kan gewoon spelen.
    Maar misschien gewoon zelf proberen. ;)
    Als matchmaken niet lukt na 2min ofzo gewoon even eruit gaan en opnieuw doen. :)
     
  3. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Tussen de 30 seconden en 4 minuten hoor je een match te hebben en anders inderdaad even opnieuw zoeken. Zeker niet optimaal, maar het is wat is op dit moment. Iedere keer er heel boos om worden schiet je echt helemaal niks mee op.
     
    X-Junk vindt dit leuk.
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Potje Custom doen en daarna vind ik meestal vrijwel direct een match.
     
  5. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik ben braaf met de singleplayer Halo Anniversary begonnen, kom ik op Halo aan, beetje knallen, krijg je een Warthog voertuig en moet je een paar
    militairen oppikken. So far so good. Rij je door een tunnel, val je naar beneden, is een data terminal, ook leuk. Maar dan kom je bij een uitschuifbare
    brug en Cortana zit leuk te mauwen over een switch om de brug te activeren. Na 10 rondjes rond rijden en lopen begin ik aardig flauw te worden,
    waar the f... zit die knop voor de brug! :oops:
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    @LightMiner Rechts ga je omhoog, te voet. Einde van dat pad zit knop.
    Pas wel op de Elites om het hoekje. ;)
     
    Ironstar vindt dit leuk.
  7. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik moest even level overnieuw beginnen, maar gevonden!
    Echt bizar goed gecamoufleerd, tig keer langs gegaan :confused:

    :thumbs:
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Hahah Graveheart alleen Halo veteranen weten dat uit hun hoofd te vertellen! :D
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Inderdaad :cool: Ik kan Halo 1 nog steeds dromen, echt ongezond. Kan je ook nog steeds die scarab gun pakken met Halo 2 door die banshee door de tunnel te lokken? Dat was echt tof vroeger :cool:
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het zijn de 1:1 Halo versies. Alle eastereggs etc. zitten er ook in, zowel sp als mp. :)
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het is zelfs een achievement samen met de soccer ball :lol:
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Oh, echt? 8) Ik heb alleen eastereggs op de classic mp maps gedaan en moet de campaigns nog doen, dus niet vergeten...

    /Edit: Ahaaa! :D

     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2014
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Precies, in World of Warcraft moet je soms 45 minuten wachten om in een group te komen en dat is heel normaal daar. :D
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Halo 1 levens kan ik ook echt dromen. :p
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "I’d like to provide the latest on Halo: The Master Chief Collection, and what the team is working on to address the issues you’re experiencing.

    Looking at our data logs, server-side adjustments that we have made over the past 24 hours have shown a 20% increase in server connectivity. However, we are well aware that performance is not where it needs to be. Resolving Matchmaking issues also requires client-side fixes, which require a content update. The client side update, which focuses on Matchmaking performance, non-matchmaking bugs, and a variety of title-specific issues, has been completed and is going through testing and certification. We are currently targeting a release of Wednesday 11/19 for this content update.We know the current Matchmaking experience is frustrating, and we continue to have various teams working 24/7 to isolate and resolve the issues to provide the best experience as soon as possible. We are going to continue to optimize the matchmaking experience after next week's content update, and make further adjustments as needed. We thank you for your continued patience.

    Dan Ayoub
    Executive Producer"
     
    X-Junk vindt dit leuk.
  16. joost23

    joost23 Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    1
    Qua gameplay is H2A wel een topper. Het is alleen jammer dat je bijna altijd warlord, zenith and shrine team slayer speelt. Zou nog een remake van bv midschip en turf prima kunnen gebruiken + spelers die objective games kiezen. Hopelijk is mm woensdag beter. 2vs6 warlord is gewoon niet te doen:eek:
     
  17. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Ben maar weer verder gegaan met de singleplayer... die multiplayer is nog grotere bagger dan dat het al was.. zit nu bijna 10 minuten en langer te wachten tot dat er eindelijk es wat gebeurt. Die gasten moeten zich gewoon schamen om dit op de markt te brengen, maar ach waarom zouden ze ook.. iedereen doet het.. dus ze zijn geen uitzondering 8)
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik zie nu pas trouwens dat deze game 4.500 gamerscore heeft? Ik dacht dat hij eerst met 4.000 was gereleased, wat hebben ze nog toegevoegd dan?
     
  19. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    500.
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, droog! Jij was vast goed in wiskunde! 8)
     

Deel Deze Pagina