1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo: The Master Chief Collection

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 14 jun 2014.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Heel mooi, want ik heb sinds de release van deze collectie, de box ook niet meer aangeraakt. ODST was ook één van mijn favorieten, vooral het begin was erg tof en de eerste missies. Einde iets minder, maar kan niet wachten dit in HD te kunnen spelen, gratis of niet.
     
  2. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    ODST is alleen gratis voor diegenen die TMCC binnen 1 maand na release hebben gespeeld, toch? Dan val ik er net buiten..=(

    Haal hem denk ik evengoed wel, ODST is de enige Halo game (Halo Wars ff niet meegerekend) die ik niet heb gekocht.
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Halo Wars is anders toch ook errug vetjes hoor. Leuke RTS game.

    Als je nog een 360 hebt, zou ik die zeker effe scoren..zo duur zal die niet zijn.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik ben nog bezig met de allereerste SP missie van Halo 1, dus lucky me. :+
     
  5. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Dat is voor mij ook 1 van die games die ik altijd al had willen spelen, maar waar ik nooit aan toe ben gekomen. Heb toen rond de release wel ff kort de demo gespeeld, maar uiteindelijk niet aangeschaft. Heb me 360 nog steeds, dus misschien toch maar een keer checken dan. :D

    Vind RTS games sowieso altijd wel geinig om te spelen, ben er alleen verschrikkelijk slecht in.

    Voor de allereerste keer ooit, bedoel je? Of voor het eerst sinds je TMCC hebt gekocht? Als het echt de eerste keer is staat je nog een hele toffe ervaring te wachten! :)
     
  6. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    [​IMG]

    Jammer joh..
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dat niet. Het is mijn eerste keer met deze collectie, heb alle Halo games gespeeld vanaf hun releases. Ik heb ze ook allemaal uitgespeeld, Halo 4 met moeite, maar dat was omdat de SP vormgeving minstens zo erg was als de maps van de MP van diezelfde game.

    Het mooiste van Halo 4 was die missie met die gigantische pilaren van de forerunners. Kolere wat een beeld zeg, en de relatie tussen MC en Cortana was ook erg goed. Alleen als ik de game zo bekijk, dan haalt die het zelf nog niet eens als geheel bij de trailer van Halo 3 uit 2006. Tering, die had een impact op gaming destijds. En de game maakte ook alles waar. _O_
     
  8. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Ik vond Halo 4 persoonlijk ook de minste. Heb ik ook het minst gespeeld. Moet wel zeggen dat ik, toen ik hem laatst in de MCC speelde, hem wel een stuk beter vond dan ik me eigenlijk herinnerde. SP levels zijn wel een stuk kleiner vergeleken met de eerste 3 delen, denk dat dat met de kracht van de 360 te maken had (game zag er trouwens wel verschrikkelijk goed uit, is nu op de Xbone nog steeds een mooie game).

    Halo 3 is mijn persoonlijk favoriet, multiplayer was echt zo fkn goed. Single player vond ik Halo 1 het sterkst, komt waarschijnlijk omdat ik die toentertijd helemaal kapot heb gespeeld in co-op.
     
  9. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    code voor ODST ontvangen!

    hoe is het met de multiplayer ondertussen?
     
  10. DarkRuleR

    DarkRuleR Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb de ODST code via een bericht op live gekregen en ben hem nu aan het downloaden.

    Sent from my iPad using Tapatalk HD
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Heb deze game ook alleen maar op de release ook maar even gespeeld, gelukkig wel een code voor ODST ontvangen. Binnenkort maar weer eens aanslingeren dus.
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2015
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb ook een H3:eek:DST code gekregen. :)
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wtf, das wel heel nice dan. Zouden ze dan expres onlangs gezegd hebben dat de releasedatum op de Xbox site een placeholder was om fans op een dwaalspoor te brengen? Maybe is hij gewoon downloadable maar nog niet speelbaar. Eens kijken of ik ook een code heb.


    Yup hier ook code!

    5 dollar voor mensen die hem na 19 december hebben gespeeld.
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2015
  14. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik had die code ontvangen voor odst, gedownload maar zie hem vervolgens nergens staan bij campaign?

    Edit: inmiddels wel gevonden hij staat bij halo 3 eronder, maar steeds als ik wil starten zegt hij: halo3: odst dlc required. Halo 3 odst is not installed.

    Erg vreemd weer...
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2015
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Opnieuw opstarten? Het blijft 343 hè! :p
     
  16. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Gedwonload, en gespeeld.

    Vind het er niet indrukwekkend uit zien.
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Zo, dat is een snelle teleurstelling. :+

    Het blijft toch wel een erg laat goedmakertje.
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Hoe start ik ODST op? Heb vorige maand zo'n code ontvangen, geactiveerd en ODST (8 GB ofzo) gedownload, maar ik zie hem nergens staan? Als ik de game opzoek of pin dan wordt ik automatisch doorverwezen naar de store pagina. In TMCC zie ik alleen de Halo 1 t/m 4 campaigns?
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij staat die onder Halo 3.
     
  20. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Jup, staat idd bij Halo 3
     

Deel Deze Pagina