[HALO] The Maw

Discussie in 'Algemeen' gestart door M@ximuS, 1 jan 2003.

1. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit dus in het laatste level dat ik de Generator op moet blazen echter ik kom dus NERGENS aan voldoende tijd omdat te toen en aan granaten ...

help

2. Viking

Viking de noorman

Leuk Bevonden:
    0
    Boven zitten 4 panelen. Die moet je een voor een uitzetten. Zodra je er een hebt uitgezet moet je een granaat in de luchtkoker gooien met 2 granaten moet het lukken. Dit doe je dus vier keer en daarna ga je weer naar boven en dan moet je door een deur om in het laaste gedeelte van het spel te komen. Succes ermee:D .

3. M@ximuS

Leuk Bevonden:
    0
    ow moet dat 4x :eek: ik dacht 1x dus ik dacht waarom moet dit weer :mad: =(
    maar het moet dus 2x ]:-

4. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Het makkelijkste is gewoon een rocket launcher pakken in dat ammo depot hokje. Dan ga je naar die zaal helemaal naar boven.
    Je haalt zo'n 'schakelaar' over en rent over die buis naar het platform aan het eind. Draait je om. Kijkt zo dat je een heel fel licht ziet schiet en BOEM. En dit herhaal je nog 3 keer.

5. M@ximuS

Leuk Bevonden:
    0
    hehe dat heb ik gehaald maar nu nog dat rijden.. das ook shitty... het laatste level bij Halo vind ik het moeilijkste.. sjees..

6. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    legendary the maw

Over legendary doe het co-op desnoods alleen zet 1 van die 2 ergens veilig en dan kan je rustig eropaf stormen als je doodgaat kom je veilig terug dus alleen co-op'en is handig en btw ik vind library et moeilijkst,maar kheb et gehaalt en ben blij mee et nieuwe filmpke

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik zet altijd met co-op eentje boven. Die opent de shaft zodat degene onder em op kan blazen met een rocket. Degene boven opent de volgende shaft enz. Dat bespaart een hoop tijd.

8. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Re:the matrix

Dat kan ook co-op'en is dus veel handiger,tenminste in legendary en als je denkt in sommige lvl's dan moet ik da ventje de hele tijd mee sleure,nah hoeft niet,je kilt die en die respawnt gewoon naast je(doe da wel als je veilig staat)

Deel Deze Pagina