Tips Voor Halo Een paar tips voor sommige die het nog niet wisten: Een Elite sla je in een keer dood door in de achterkant van ze nek te slaan. Een Hunter schiet je met een pistol in een keer dood door precies in het midden van ze oranje vlek op ze rug te schieten. En Jackals moet je schieten bij hun open handvat. En grunts op hun hoofd schieten.
lolz, ik kreeg deze leuke truucjes door , door halo hoofdscherm effe 3 min aan te houden en die demofilmpies te gaan kijken .. dan zie je masterchief al die acties uitvoeren wat je zegt .. nu ben ik halo levels aan het spelen om met zo min mogelijk kogels het level te halen ..
waar moet je mikken als je multiplayer speelt?? Dus zegmaar als je poppetjes als je zelf neer moeten knallen
werkt heel vaak: neem een plasma pistol + een pistol/shotgun/AR. Met een opgeladen plasma pistol schiet je in een keer zn schild weg(ook als ie net een power-up heeft gepakt en dan moet je maar gaan schieten met je tweede wapen(probeer bij het pistol op het hoofd te schieten). geen dank, tha raptor
AR neem ik eigenlijk nooit meer in MP, meestal pistol (zeer handig, vooral n kogel in zijn harses) of een shotgun (van dichtbij een buckshot in zn hoofd is vaak erg effectief ), ehm ja plasma pistol moet je daar eigenlijk bij hebben om zijn schild te mollen maar ik vind dat maar een klote wapen
wat ook leuk is: pak stiekum een rocket launcher en loop dan de hele tijd rond met een plasma pistol en flink schieten en dan pak je opeens een rocket launcher. reactie van broertje was: hahahaha en dan opeens WHAAAAAA
Hhehe cool Die pistol is et beste als je bij een Covenant dwars door de schedel schiet (door de hoofd dus) zo staat et in een boekje.. Ik ben nu bij de level `The Library`, ik heb nog mn shotgun denk ik.. die werkt effectiefer dan mn AR ... Pistols gebruik ik alleen bij Elites en Grunts
Pistol kan je in principe bij alles gebruiken, bij Flood gebruik ik liever shotgun en AR (voor die kleine beessies) hoewel pistol daar ook goed is
Ja wat WouteR zegt in elk level met Flood neem ik altijd een Shotgun en Assault Rifle met die Shotgun op die grote flood zijn hoofd hoppa in een keer dood en die kleintjes met AR.
ik heb hier een walkthrough liggen waarbij bij elke enemy staat welk wapen je het beste kan gebruiken moment ik zoek het even op.
Voor dichtbij is het niet echt eh handig, ja ok een rocket wel maar is mwah, houd daar niet zo van Wel erg effectief