Nou heb ik toch ff een vraagje hoor. Ik heb nu een x-box met halo en rallisport challenge en ik had echt hele hoge verwachtingen van halo. Maar zodra ik de game opstartte merkte ik het al. De framerate is echt gewoon extreem slecht. Het hapert van alle kanten. Nu dacht ik dat dat misschien aan m'n x-box zou liggen maar Rallisport Challange speelt echt gewoon hemels. Ik heb nog nooit zo'n mooi spel gezien en ook met een rock-solid framerate. Heeft niemand dit nou gemerkt?
Nog nooit zo'n vet spel in handen gehad maar dat zal misschien nog wel komen....maar niet kan tot nu toe tegen halo op.
Halo is het beste Xbox spel dat ik tot nu toe gespeeld heb! Gister was een vriend langsgekomen, meteen Halo in de xbox en opeens waren er 4 uur voorbij gevlogen! Het spel ziet er geweldig uit! Ik heb niets gezien van tegenvallende framerates! Andere spellen die ik gespeeld heb: PGR DOA3 THPS3
Waar ik nu pas aan denk is het volgende: ik had laatst ook zoiets gelezen en dat kwam door een instelling! Je moet ervoor zorgen dat het spel (of xbox) op 50 en niet 60 hz staat, dan scheen het haperen te verdwijnen. Misschien dat het helpt...
nee ik heb nergens last van heeeeel af en toe een slowdown maar vind je dat gek met zulke grote levels
Alleen slowdown als die ff moet saven hoor, merk wel dat het een framerate is van 30 ofzo, maar geen slowdown..
ik heb welles slowdowns, vooral in CO-OP, maar doorgaans niet in single player, behalve alstie moet saven.
Ik heb em idd op 60 Hz staan, ik zal eens met 50 Hz proberen en kijken wat er dan gebeurt maar het lijkt me heel onlogisch aangezien 60 Hz toch sneller zou moeten zijn. Rallisport Challenge is echt DA BOMB. Wouwie, mijn god wat mooi!!! Zo, dat moest er ff uit.
JAJA, het is gelukt. Die 50/60 Hz shit was dus toch de oplossing. Ik heb em nu op 50 Hz gezet en hij loopt als een tiet. Geweldig, TNX.
Is dat ook zo bij andere spellen dat hij langzamer wordt op 60hz? Dan heb ik misschien in PGR ook geen slowdowns meer met regen en mist en veel auto's.
Nee, de 60Hz optie werkt niet goed in Halo (net als de widescreen optie!!). In de rest van de games wel.